آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«قرعه» بر امید تاکید دارد / برای یک قرعه‌کشی سر هم کلاه نگذاریم



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,قرعه

نیک نژاد کارگردان سریال «قرعه» با اشاره به محور این سریال بیان کرد که «قرعه» به نوعی بر امید تاکید می کند اینکه اگر امروز نبردیم ماه بعد یا ماه های دیگر می توان پیروز شد.

 برزو نیک‌نژاد که این روزها سریال نوروزی «قرعه» را در مقام کارگردان روی آنتن شبکه سه سیما دارد درباره سبک کمدی هایی که در سریال هایش دارد گفت: من کار خود را در حوزه کمدی انجام می دهم و فکر می کنم سبک کاری من مخاطب خود را دارد. نمی گویم همه مخاطب کارهای من هستند اما فهمیده ام کمدی‌ای که دنبال می کنم که تاحدودی شریف و شیرین هم هست مخاطبان خود را دارد.

وی درباره مسائل اقتصادی که در سریال «قرعه» مطرح می شود، عنوان کرد: امروز در جهان مسائل اقتصادی خود را در روانشناسی و رفتارشناسی نشان می دهد و شما می توانید تاثیر آن را در لحظه لحظه زندگی افراد از نگاه مردم گرفته تا سبک زندگی آنها ببینید.

کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» با اشاره به شرایط اقتصادی و آسیب های آن عنوان کرد: گاهی وقتی دو نفر دعوا می کنند اگر به زندگی و شرایط اقتصادی آنها نگاه کنید می فهمید که مشکلات اقتصادی دارند و این مشکلات به آنها فشار آورده البته به نظر من بخش اصلی مشکلات ما زیاده خواهی است. امروزه بسیاری از کسانی که می گویند مشکل اقتصادی دارند وقتی به زندگی آنها وارد شوید می بینید که امکانات معمول در یک زندگی متوسط به بالا را دارند.

نیک نژاد با تاکید بر اهمیت مهربانی در زندگی انسان‌ها گفت: ما مدت کمی در این جهان هستیم و باید بخشی از این زندگی به مهربانی میان آدم ها بگذرد. «قرعه» این میان یک واسطه است. به طور مثال وقتی قرار باشد بین دو همکار یک قرعه کشی انجام شود ممکن است هر کسی به منافع خود فکر کند اما این دلیل نمی شود که افراد بخواهند سر یکدیگر را کلاه بگذارند. ما باید بپذیریم که قرعه، گردشی است. امروز به نام من است فردا به دست دوست من خواهد افتاد و روز بعد دیگری از آن نفع می برد.

کارگردان سریال «قرعه» عنوان کرد: به نظرم همه ایرانی ها روحیه مهربانی، مهمان نوازی و شاعرانه زندگی کردن را دارند. اینها شعار نیست و «قرعه» قرار است همان سفره ای را که ما قدیم ها پای آن می نشستیم دوباره پهن کند و از صله رحم هایی که پیش از این داشتیم سخن بگوید.

وی در پایان با اشاره به محورهایی که در این سریال روی آنها تاکید می شود، اظهار کرد: من در سینما و تلویزیون همیشه امید داشته ام زیرا می دانستم این امید است که باعث خواهد شد شما به آنچه که می خواهید، برسید و منتظر فردایی روشن تر باشید. «قرعه» هم به نوعی بر امید تاکید می کند اینکه اگر امروز نبردیم ماه بعدی یا ماه های بعدتر می توان پیروز شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------