آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

آواز همایون شجریان به اروپا رسید



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,همایون شجریان

 تور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آواز همایون شجریان، آهنگسازی تهمورس پورناظری و تک‌نوازی سهراب پورناظری بعد از اجرا در تهران و برخی شهرهای کشور، به اروپا رسیده است و از اوایل اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در چند شهر اروپایی روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت‌ها که با حضور نوازندگانی مانند حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی روی صحنه خواهد رفت، 21 آپریل (دوم اردیبهشت‌ماه) از اجرا در شهر دوسلدورف (آلمان) آغاز و سپس پنجم اردیبهشت‌ماه در هامبورگ اجرا خواهد شد. این گروه موسیقی 28 آپریل (نهم اردیبهشت‌ماه) نیز در استکهلم (سوئد) روی صحنه خواهد رفت و بعد از آن تور کنسرت «چرا رفتی» به گوتنبرگ (آلمان) می‌رسد. آخرین اجرای گروه هم اول ماه می (12 اردیبهشت‌ماه) در لندن خواهد بود.

روابط‌ عمومی این تور کنسرت اعلام کرده است: «چرا رفتی» به‌عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانست حدود 120 هزار نفر مخاطب داشته باشد و در سال 1393 در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور روی صحنه برود.

همچنین آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری که در برکلی، لس‌آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، در هشت قطعه‌ی خود، آهنگسازی، سازبندی، تنظیم و فرم‌های مختلف دارد و از اشعار شاعرانی مانند مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، هومن ذکائی، سیمین بهبهانی و حسین منزوی در آن انتخاب شده‌ است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------