آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

پیکر مرتضی پاشایی دزدیده شد؟



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,پاشایی

مهدی کرد مدیر برنامه‌های زنده‌یاد مرتضی پاشایی می‌گوید شایعه دزدیده شدن پیکر مرتضی پاشایی تنها دروغی سخیف است!

نزدیک به یک هفته است که در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام خبری همراه با چهار عکس از مراسم تشییع جنازه زنده یاد مرتضی پاشایی با منابع مختلف و تیتر "دزدیده شدن جسد مرتضی پاشایی" دست به دست می شود و مورد بحث قرار می گیرد که در کنار مستهزء بودن، این حقیقت را بر ملا می کند که شایعات با چه سرعتی در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند!

مهدی کرد، مدیربرنامه های زنده یاد مرتضی پاشایی این شایعه را تکذیب کرد و گفت: کمی توجه و دقت نشان می دهد که این عکس ها مربوط به روز خاکسپاری هستند. متاسفانه شایعه سازان عکس های مربوط به خاکسپاری را طوری کنار هم قرار داده اند که گویا مزار بار دیگر باز شده است و مردم نیز به تماشای این اتفاق جمع شده اند! و حتی در انتخاب سنگ قبر نیز دقت لازم را به خرج نداده اند! در ضمن ما هر هفته به بهشت زهرا می رویم و اگر چنین اتفاقی افتاده بود مطمئن باشید پیشتر از همه اطلاع رسانی می کردیم.

وی افزود: زمان خاکسپاری مرتضی بسیاری بر ما تاختند که تابوت خالی را به مردم نشان داده ایم و روز قبل، وی را به خاک سپرده بودیم و حالا شاید این شایعه که قضیه را برعکس نشان داده است و همگی عکس ها مربوط به خاکسپاری هستند، این حقیقت را برملا می کند که ما در آن زمان در نهایت صداقت با مخاطبین و دوستداران مرتضی برخورد کردیم.

 

اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,پاشایی

 

کرد اضافه کرد: واقعا نمی دانم شایعه سازان از انتشار اخباری تا این اندازه سخیف و بدون پشتوانه تفکر، چه نفعی می برند. با کمی اندیشه به این نتیجه می رسیم که پس از دو سال آیا کسانی هستند که از دزدیدن جسد مرتضی آن هم از قطعه هنرمندان در بهشت زهرا که دارای قوانین و قواعد است، منفعت ببرند و یا چنین چیزی چطور ممکن شده است! بجز کسانی که می خواهند با توسل به چنین شایعاتی درصد بازدید از صفحات اجتماعی خود را بالا ببرند و جذب مخاطب کنند.

این مدیر برنامه در پایان هم گفت: از طرفداران مرتضی عزیز انتظار می رود در مقابل چنین رفتارهای ناشایستی نهایت تدبیر را به خرج دهند و با عدم انتشار چنین اخباری، شایعه سازان را در دامن زدن به آن ناکام بگذارند.

مرتضی پاشایی 25 آبان سال 93 بدلیل بیماری سرطان از دنیا رفت.

 

اخبار فرهنگی - هنرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------