خاطرات جمشید مشایخی از خواستگاری، ازدواج و ...



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,مشایخی

جمشید مشایخی با حضور در برنامه «دورهمی» از خاطرات خواستگاری، ازدواج و زندگی خود در عالم هنر گفت.

 در شب گذشته برنامه «دورهمی» میزبان جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای برنامه مهران مدیری «دورهمی» را با محوریت مراقبت از یکدیگر و پشت هم درآمدن‌های فامیلی و ورزشی و کاری آغاز کرد و به استقبال بخش نمایشی و دیگر بخش‌های این برنامه رفت.

مهران مدیری در ادامه برنامه با طراحی موقعیت‌های مختلف از استعدادها و انواع و اقسام پشت هم در آمدن‌های اداری، فامیلی و همراهی کردن یکدیگر گفت.

جمشید مشایخی از جمله بازیگرانی بود که در «دورهمی» شب گذشته مهمان این برنامه بود و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت. مشایخی در بدو ورود به مهران مدیری گفت: برنامه «دورهمی» و کار شما در هنر کمیک از دسته برنامه‌های جذاب تلویزیونی است و دل ملت ایران را شاد کرده‌اید.

در این گفتگو جمشید مشایخی بعد از سلام و احوال‌پرسی با حضار داخل استودیو و بینندگان، از خاطرات دوران جوانی و خواستگاری‌ رفتنش تعریف کرد  و بیان کرد: سال 1336 به عیادت مادر زنم که نسب فامیلی داشتیم رفتم و در همان موقعیت در نگاه اول عاشق شدم. من و همسرم  با هم ازدواج کردیم و مهریه همسرم یک جلد قرآن کریم و یک شاخه گل سفید بود. من و «گیتی» یکی هستیم و هرچه تا به امروز دارم از زحمات و صبوری‌های همسرم است.

مشایخی اظهار داشت: همسرم با توجه به مشغله‌ای که در بیرون خانه داشت اما به درس و تحصیل بچه‌ها هم رسیدگی می‌کرد. من زیاد خانه نبودم و بیشتر وقتم سر تمرین و اجرا می‌گذشت. در واقع من زندگی و آرامش خانه را مدیون همسرم هستم.

جمشید مشایخی به مقام والای زن ایرانی اشاره کرد و گفت: مقام زن، جایگاه والایی است، به خصوص زن ایرانی که خیلی مقامش ارزشمند است.

در ادامه این گفتگو جمشید مشایخی به نویسندگی و کارگردانی مرحوم علی حاتمی اشاره کرد و از خاطرات تصویربرداری فیلم سینمایی «کمال الملک» گفت.

همچنین در پایان این «دورهمی»، جمشید مشایخی با بیان اینکه هیچ وقت جرات بازی در نقش‌های کمیک را نداشته، عنوان کرد: خودم به شخصه علاقه خاصی به کارهای طنز و کمدی داشتم، اما به هیچ وجه جرات نکردم که به سمتش بروم. کار کردن در عرصه طنز خیلی سخت است.

پس از گفتگو با جمشید مشایخی و اجرای بخش آخر نمایشی، مهران مدیری مثل همیشه پرونده پشتیبانی و مراقبت از همدیگر را بست و با آرزوی شادی و سربلندی همه مردم برنامه را به اتمام رساند.

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------