آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

تشکر کیارستمی از دوستان و دوستدارانش



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,کیا رستمی

 عباس کیارستمی که امکان ملاقات ندارد، از تمام کسانی که برای دیدارش به بیمارستان رفته‌اند، تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، این کارگردان سرشناس سینمای ایران که پس از انجام چند عمل جراحی حالش رو به بهبود رفته و در یک اتاق VIP در یکی از بیمارستانهای تهران بستری است، همچنان بنا به درخواست پزشکان و خانواده‌اش امکان ملاقات، ندارد.

برادر این هنرمند 23 فروردین‌ماه در محل بیمارستان به خبرنگار ایسنا گفت: حال عباس کیارستمی خوب است اما به دلیل ضعفی که دارد و نیز به توصیه‌ی پزشکان، امکان ملاقات ندارد.

به گزارش ایسنا، در این مدت افراد زیادی برای دیدار با عباس کیارستمی به بیمارستان رفته اند و در روز دوشنبه، 23 فروردین هم مسئولانی از وزارت بهداشت و همچنین ابراهیم مختاری، رئیس هیات مدیره خانه سینما به همراه کامران ملکی دبیر هیات مدیره به بیمارستان آمدند که امکان دیدار با کیارستمی را پیدا نکردند.

البته این کارگردان در پی اطلاع از حضور افرادی که برای ملاقات با او آمده بودند، پیغام داد که از طرف او از مراجعه‌کنندگان تشکر شود و در عین حال گفت که شرایط لازم را برای این دیدار ندارد.

همچنین یکی از پزشکان معالج این هنرمند با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط خاص عباس کیارستمی، نباید ملاقاتی صورت بگیرد، از دوستداران و همکاران این هنرمند درخواست کرد که به نوشتن پیامی مکتوب و رساندن آن به خانواده‌اش اکتفا کنند.

در همین راستا ابراهیم مختاری (مستندساز) پیغامی را از سوی هیات مدیره خانه سینما و با آرزوی سلامتی کیارستمی برای او نوشت.

به گزارش ایسنا، بنا به گفته خانواده این کارگردان، احتمالا از چند روز آینده شرایط وی برای ملاقات بهتر خواهد شد.

عباس کیارستمی این روزها در پی ناراحتی گوارشی تحت چهار عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان به سر می‌برد و تیم معالج عباس کیارستمی در جدیدترین اطلاعیه‌شان اعلام کردند که "با آرزوی شفای عاجل برای استاد عباس کیارستمی به‌استحضار می‌رساند:حال عمومی ایشان به حول قوه الهی کماکان رو به بهبودی می‌باشد و ایشان از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی منتقل شده‌اند. علایم حیاتی ایشان ثابت و طبیعی می‌باشد و رژیم غذایی معمولی را به خوبی تحمل نموده‌اند و مشغول مطالعه می‌باشند."

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------