آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پایان نظرسنجی «لباهنگ» خندوانه / امیرعلی نبویان برگزیده شد



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,خندوانه

مسابقه لباهنگ در حالی به اتمام می‌رسد که امیرعلی نبویان در دایره رقابت با سایر رقیبان صدرنشینی این مسابقه را از آن خود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ پس از سه مرحله اجرای مسابقه لباهنگ، امیر علی نبویان به عنوان منتخب مردمی نفر اول شده و به ترتیب ارشا اقدسی و اشکان خطیبی در رده دوم و سوم این مسابقه قرار دارند.

امیر علی نبویان به عنوان نفر دوم در مسابقه لباهنگ، با اجرای ریمیکس سه قطعه از محسن چاوشی با مجموعه آرای 702 هزار و 65 رای منتخب مردمی و برگزیده اول این مسابقه شد.

اما ارشا اقدسی که در اجراهای خود با فضایی جدید و به نوعی نمایشی وارد صحنه شد، این بار با اجرای قطعه‌ای از همایون شجریان و خلق فضایی کمدی با 461 هزار و 49 رای دومین برگزیده مسابقه لباهنگ باشد.

همچنین اشکان خطیبی به عنوان اولین شرکت کننده در شب اجرای مرحله پایانی لباهنگ توانست با اجرای قطعه «قلاش» با صدای محسن چاوشی، 165  هزار و 785 رای را از آن خود کند و با آرای مردمی برگزیده سوم این شود.

گفتنی است؛ رامبد جوان کارگردان، مجری و طراح برنامه «خندوانه»، مسابقه لباهنگ را از اولین روز اجرای خود در فصل سوم برنامه آغاز کرد که در سه مرحله و بین ده گروه شرکت کننده در ایام عید برگزار شد.

همچنین رامبد جوان در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرده است که از این پس مسابقه لباهنگ هم نیز مردمی می‌شود و مخاطبان هم می‌توانند با ضبط ویدیوهایی از خودشان در این مسابقه شرکت کنند.

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------