آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

مجید مجیدی چهره سال ۹۴ ادبیات و هنر انقلاب اسلامی شد



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,مجید مجیدی

مجیدی مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمدرسول الله ص» از بین ۶ نامزد منتخب سال ۹۴ هنر انقلاب اسلامی، به‌عنوان چهره سال انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه‌ی هنری، مجید مجیدی بعد از دریافت لوح و تندیس خود گفت:

 

وقتی دوستان با من برای این مراسم تماس گرفتند تشكر كردم و عنوان كردم همین كه به من لطف داشتید برای من كافی است و اصلا نمی‌خواهم تعارف كنم؛ چرا كه خودم را شایسته این عنوان و این مراسم نمی‌دانم و معتقدم هنرمندان واقعی شهدا هستند كه گمنام و بی‌ادعا، راه و فضا را برای ما باز كرده‌اند.

وی ادامه داد: این كمترین كاری بود كه ما و هنرمندان انقلابی می‌توانیم در قبال شهدا انجام دهیم وامروز جا دارد كه شهید آوینی هم صحبت كنیم، چرا كه وی در دورانی كه من هیچ پناهی نداشتم مانند كوه پشت من ایستاد و حتی وقتی كه برای ساخت یكی از آثارم در زمان شهید آوینی با هجمه‌های مختلفی روبه رو شد و حتی از دفتر ریاست جمهوری هم 11 نامه برای بازخواست من ارسال شد، آوینی جانانه ایستاد و به من گفت كه راه را درست رفته‌ام.

كارگردان «محمد رسول الله» گفت: آوینی به من گفت كه هنر متعهد این است كه دردهای مردم را نشان دهی و وی به من یاد داد كه چطور برای اعتقاداتم بایستم، حتی زمانی كه حوزه هنری فیلم پدر و بچه های آسمان ام را قبول نكرد و مجبور شدم از حوزه هنری كوچ كنم از آوینی آموختم كه باید برای باورهایم ایستادگی كنم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------