بهرام و رادان و ساره بیات در «زرد»



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,بهرام و رادان و ساره بیات

مصطفی تقی زاده با حضور چند بازیگر سرشناس اولین فیلم سینمایی خود با نام موقت «زرد» را کلید خواهد زد. بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست بازیگرانی هستند که تا کنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است. نکته جالب توجه حضور کامران مجیدی برادر مجید مجیدی به عنوان تهیه کننده است.

 مصطفی تقی زاده نگارش فیلم نامه این فیلم را هم بر عهده دارد. در کارنامه کاری این کارگردان که سابقه دستیاری سعید سهیلی در فیلم «کلاشینکف» و برنامه ریزی فیلم «چند متر مکعب عشق» را دارد، کارگردانی فیلم های نیمه بلند «رها» و «عقربه ها» نیز دیده می شود. او در فروردین ماه 93 فیلم نامه «زرد» را به ثبت رسانده و حالا دقیقا دو سال پس از ثبت فیلم نامه شرایط ساخت اولین فیلم سینمایی بلند او فراهم شده است. نام این فیلم به زودی تغییر می‌کند.

کامران مجیدی تهیه کننده این فیلم هم در جشنواره سی و چهارم «لاک قرمز» اولین تجربه سینمایی سید جمال سیدحاتمی را تهیه کرده بود. هنوز اطلاعاتی در خصوص موضوع فیلم وجود ندارد و تنها نکته ای که در خصوص این فیلم قطعی است این است که تقی زاده «زرد» را در بستر داستانی اجتماعی نوشته است.

این اولین همکاری مشترک بهرام رادان و ساره بیات است. بهاره کیان افشار هم برای دومین بار پس از فیلم «بارکد» رو به روی رادان قرار می گیرد. شهرام حقیقت دوست هم سه سال پس از «کلاشینف» بار دیگر جلوی دوربین یک فیلم سینمایی می رود.

از عوامل پشت دوربین تا کنون حضور مسعود سلامی به عنوان فیلمبردار و سودابه خسروی به عنوان طراح گریم قطعی شده است.

 اخبار فرهنگی و هنری - آی سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------