کنایه‌ مهران مدیری به گفته‌های فراستی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مدیری

مهران مدیری با میزبانی از کامران تفتی از پشت صحنه و خاطرات مجموعه تلویزیونی «باغ گیلاس» و بازی خودش در این سریال بیان کرد.

کامران تفتی با توجه به موضوع برنامه «دورهمی» گفت: اساسا من آدم غارنشینی هستم و به خاطر فضای ناامن دنیای مجازی از تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی دوری می‌کنم و این فضاها را دوست ندارم.

در ادامه مهران مدیری به خوش صدا بودن و خوانندگی کامران تفتی اشاره کرد و خواست که این بازیگر سینما و تلویزیون برای تماشاگران قطعه‌ای را اجرا کند و اینبار «دورهمی» برای اولین بار شاهد اجرای زنده کامران تفتی در یک برنامه تلویزیونی بود.

پس از اجرای موسیقی، تفتی در خصوص تجاوز به حریم هنرمندان و همچنین کپی و دانلودهای غیر قانونی آلبوم‌های موسیقی گفت: گروهی مدت‌ها زحمت می‌کشند تا یک اثر خوب به بازار بیاید و بعد ما با کوتاه‌ترین مسیر، تمام تلاش‌های او را نابود می‌کنیم و یکی از بزرگترین تجاوزها در حریم موسیقی اتقاق می‌افتد.

کامران تفتی در پاسخ به اینکه بین خوانندگی و بازیگری کدام را انتخاب می‌کند، بیان کرد: تخصص من بازیگری است و از همین حرفه و صحنه اجرا به خوانندگی رسیدم. هر وقت قرار باشد یک کار کنم به حتم بازیگری است.

در ادامه بازیگر سریال «میکائیل» به بازی خوب و پخته شهاب حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به آنکه همه دوستان و همکارانم در مقام و جایگاه بالایی قرار دارند، اما باید بگویم که شهاب حسینی از جمله بازیگرانی است که به پختگی کامل در حرفه بازیگری رسیده است و امیدوارم روز به روز موفق‌تر باشد و سرش سلامت.

مهران مدیری در شب گذشته که در «دورهمی» اتفاق افتاد به گفته مسعود فراستی کمتر در صحنه قدم زد و حرفی از سه‌شنبه‌ها و سفر شمال به میان نیاورد و با جمع‌بندی و ختم صحبت‌هایش درباره حریم خصوصی برنامه را به پایان رساند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - سینماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------