آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اواخر تابستان؛ شروع اکران «فروشنده» فرهادی در ایران و اروپا



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,فرهادی

اصغر فرهادی کارگردان فیلم فروشنده شب گذشته در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: «فروشنده» اواخر تابستان در ایران و چند کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه اکران همزمان کنیم.

به گزارش تسنیم، اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران شب گذشته در حاشیه کارگاه آموزش دارالفنون و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکلیف حضور فیلم «فروشنده» در جشنواره کن، (سوم اردیبهشت) مشخص می‌شود، گفت: این فیلم اگر به جشنواره کن راه نیابد اکران عمومی می‌شود. اکران عمومی «فروشنده» اواخر تابستان صورت می‌گیرد حالا چه این فیلم به جشنواره کن برود و چه در این جشنواره حضور نداشته باشد.

فرهادی که پس از پایان کارگاه آموزشی در جشنواره جهانی فیلم فجر، سخن می‌گفت، ادامه داد: نتیجه اعلام جشنواره کن برای فیلم «فروشنده» هرچه که باشد خوب است. البته این فیلم را شرکت پخش‌کننده یعنی ممنتو به جشنواره کن داده و من چون مشغول مونتاژ فیلم بودم فرصتی برای این کارها نداشتم.

او درباره اینکه "آیا قصد ندارد فیلمش را به جشنواره دیگری بدهد؟" گفت: درباره جشنواره‌ها من تصمیم نمی‌گیرم و شرکت ممنتو تصمیم گیرنده است. قرار ما هم بر این است که اواخر تابستان در ایران و چند کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، آلمان، بلژیک و ترکیه اکران همزمان کنیم.

فرهادی همچنین در مورد زمان پایان مراحل فنی این فیلم گفت: در شرایط خوش‌بینانه دو هفته دیگر تا تکمیل صدا و نور این فیلم زمان نیاز داریم.

اصغر فرهادی در ابتدای این کارگاه برای عباس کیارستمی که این روزها در بیمارستان بستری است و او خود را الهام گرفته از سینمای این کارگردان می‌داند، آرزوی سلامتی کرد.

اخبار فرهنگی و هنری - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------