آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مرخصی كوتاه كیارستمی از بیمارستان



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران, كیارستمی

كارگردان مطرح سینمای ایران در ادامه روند درمان خود برای چند ساعتی از بیمارستان مرخص و به لواسان رفت.

ایرنا - یكی از نزدیكان عباس كیارستمی درباره وضعیت فعلی این كارگردان سینما، اظهار داشت: كیارستمی همچنان دوره درمان خود را سپری می كند و به همراه خانواده برای هواخوری و تقویت روحیه چند ساعتی به لواسان رفت.

وی با اشاره به اینكه برای كارگردان پُر جنب و جوشی چون كیارستمی این چنین برنامه هایی مفید است، ادامه داد: قطعا این نوع برنامه ها برای سرعت بخشیدن به درمان این كارگردان برجسته سینما ما تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: این اولین مرخصی چند ساعته كیارستمی پس از 50 روز درمان از بیمارستان است كه نشانه های خوبی برای روند بهبود درمان او خواهد بود.

این منبع آگاه خاطرنشان كرد: خوشبختانه روحیه كیارستمی برای بهبود هر روز بهتر می شود و حضور چند ساعته او خارج از فضای بسته بیمارستان بسیار مفید بوده است.

عباس كیارستمی متولد 1 تیر 1319 تهران، فیلمنامه نویس، تهیه كننده، كارگردان، كارگردان هنری، تدوین گر و عكاس بین المللی است.

آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال ها و بنیادهای فرهنگی-هنری جهان روبه رو شده است. او دارای لیسانس نقاشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. كیارستمی از سال 1970 میلادی در عرصهٔ سینما فعالیت می كند و تاكنون بیش از 40 فیلم سینمایی، كوتاه و مستند ساخته است.

این هنرمند مدتی است كه از بیماری گوارشی رنج می برد و در یكی از بیمارستان های تهران بستری است. روند درمانی او در روزهای آینده تا بهبودی كامل در بیمارستنان جم پیگیری خواهد شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------