آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

گلایه های کتایون امیرابراهیمی



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران, کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن انتقاد از مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر کشور گفت: مسئولان بسیار بی‌معرفت هستند.

وقتی با ما کاری دارند، ده‌ها بار تماس می‌گیرند تا کارشان انجام شود ولی در مواقع دیگر ماه‌ها و سال‌ها هیچ‌کس حالمان را نمی‌پرسد. کسی زنگ نمی‌زند بگوید کتایون امیرابراهیمی الان حالت چطور است و چه‌کار می‌کنی؟

وی در ادامه گفت: حالم بد است و به دلیل ابتلا به کم‌خونی مرتب به بیمارستان می‌روم. از مسئولان، کسی برای درمان هنرمندان سالمند و مریض کاری نمی‌کند. هنرمندان هم که خودشان مریض هستند و توان پیگیری ندارند. مسئولان باید برای رفاه هنرمندان اقدام کنند. بیمه هنرمندان هیچ فایده‌ای ندارد و همه شاکی هستند. به همین دلیل من هم سراغش نرفتم و این بیمه را نخواستم.

بازیگر فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» اظهار داشت: شرایط بدی بر زندگی هنرمندان حکمفرماست. هنرمندان ما با بدبختی و درد و بیماری فوت کردند. طوری با ما برخورد می‌شود که انگار نیستیم و هرگز نبوده‌ایم.

گفتنی‌است؛ آخرین اثری که این بازیگر پیشکسوت در آن به ایفای نقش پرداخته، فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان در سال 1390 بوده است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------