کیارستمی: مرخصی ام به معنای بهبودی کامل نیست



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,کیارستمی

عباس کیارستمی گفت: من امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم اما این مرخصی به معنای بهبودی کامل نیست.

این کارگردان سرشناس سینمای ایران در هنگام ترخیص از بیمارستان در گفت‌وگویی کوتاه با  ایسنا با بیان این مطلب ادامه داد: 50 روز در بیمارستان بوده‌ام و امیدوارم بتوانم، پروسه بهبودم را در خانه ادامه بدهم.

در ادامه گزارش ایسنا حاضر در بیمارستان را می‌خوانید:

ساعت دیواری بیمارستان که 5:5 دقیقه بعدازظهر را نشان می‌دهد؛ عباس کیارستمی از بیمارستان مرخص می‌شود تا غروب هفتمین روز اردیبهشت را پس از 50 روز در خانه‌، سپری کند.

لحظه‌ی مرخص شدن بیمار از بیمارستان، لحظه زیبایی است حالا اگر این بیمار؛ عباس کیارستمی باشد همان هنرمند بی‌تاب و بی‌قرار که همیشه به‌دنبال تجربه‌های تازه است، این زیبایی صدچندان پرمعنا می‌شود.

دقایقی پیش از ترخیص این هنرمند، با همراهی برادرش بهرام کیارستمی فرصتی یافتیم تا چند دقیقه از او احوال‌پرسی کنیم.

کیارستمی با صدای آرام به ایسنا گفت: من امروز مرخص می‌شوم اما این مرخصی به معنای بهبود کامل نیست؛ 50 روز بیمارستان بوده‌ام و امیدوارم بتوانم، پروسه بهبودم را در خانه ادامه بدهم.

در اتاق 327 بیمارستان که مدام باز و بسته می‌شود؛ این بار با شوق فراوان خانواده‌ی کیارستمی همراه است.

حدود ساعت 4 عصر، یکی از پرستاران که تازه از اتاق بیرون آمده است، اعلام می‌کند که امروز مرخص می‌شوند و با همین جمله‌ی کوتاه برق شوق را به چشمان همراهان کیارستمی می‌تاباند.

برادرش بهرام کیارستمی که در این مدت با خوبی و خوشرویی پاسخگوی خبرنگار ایسنا بوده است، درباره‌ی ادامه‌ی درمان این هنرمند می‌گوید: برادر با یک‌سری تیوپ به خانه می‌رود، قرار است درمان‌اش در منزل ادامه داشته باشد.

او پیش بینی می‌کند که پروسه درمان در منزل 10 روز ادامه داشته باشد اما امیدوار است با رفتن کیارستمی به خانه و بهتر شدن روحیه‌اش این پروسه سریع‌تر بگذرد.

خداحافظی با پرستاران و کارکنان بیمارستان هم انجام می‌شود و آن‌ها هم از کیارستمی می‌خواهند که از خودش مراقبت کند و برایش آرزوی سلامتی دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------