“شهرزاد” دم آخري گاف داد



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,شهرزاد

در قسمت‌هاي قبلي سريال شهرزاد، بينندگان بيشتر روي گاف‌هاي عادي مانند لباس يقه اسكي پوشيدن شهرزاد در مرداد ماه سال ۳۲ كه اوج گرما است و اينكه چرا بازيگر زن اين سريال در دهه ۳۰ كيف چرم مارك خارجي مدل سال جديد را دارد، مطرح مي‌كردند و كمتر پيش مي‌آمد سوتي‌هاي اين سريال از اين موارد بيشتر شود.

به گزارش جوان، ولي در قسمت ۲۶ يعني دو قسمت باقي مانده به پايان سريال که اتفاقاً از جذاب‌ترین و به لحاظ دیالوگ‌ها از به یادماندنی‌ترین قسمت‌های شهرزاد است، يك گاف اساسي در شهرزاد ديده شد.

بحث شرعي محرميت ميان داماد و مادر زن كه محرميتي ابدي به شمار مي‌رود و از نظر شرع حتي بعد از جاري شدن صيغه طلاق ميان زن و شوهر محرميت عروس به پدر شوهر و محرميت داماد به مادر همسرش تا ابد باقي مي‌ماند.

اين درحالي است كه وقتي قباد داماد سابق‌ مادر شهرزاد  مي‌خواهد دستش را ببوسد، مانع اين كار مي‌شود و خطاب به داماد سابقش مي‌گويد، «آقا قباد اين چه كاريه محرمي گفتند نامحرمي گفتند!»

اضافه شدن دو قسمت ديگر به سريال “شهرزاد” در ميانه‌هاي كار و شايعاتي درباره اختلاف ميان تيم سازنده اين سريال باعث شده تا در قسمت‌هاي انتهايي اين مجموعه نمايشي، شاهد افت داستان باشيم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------