دیدار معاون سیما با بانوان هنرمند/ خانه هنرمندان سیما راه‌اندازی می‌شود/ برخورد با بی‌اخلاقی‌ها



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

معاون سیما در دیداری که با بانوان هنرمند داشت از راه اندازی خانه هنرمندان سیما خبر داد.

به گزارش فارس،‌ پورمحمدی  ظهر امروز در نشستی با حضور بانوان  هنرمند عرصه  سینما و تلویزیون  به دغدغه ها و انتظارات صنفی آنها گوش داد و بر حمایت این قشر زحمت کش تاکید کرد.

در این جلسه بازیگران خانم با تشریح کمبودها و مشکلات موجود در حوزه تولید فیلم و سریال، خواستار پیگیری این مسائل توسط معاون سیما شدند.

 

پورمحمدی نیز با ابراز خرسندی از این ملاقات به تشریح مشکلات متعدد سازمان در زمینه تولید فیلم و سریال پرداخت و گفت: در شرایط کنونی نه تنها سازمان بلکه تمام کشور با کمبود بودجه و رکود دست به گریبان است و همین مساله باعث شده 20 مجموعه در حال تولید ما به 4 مجموعه تقلیل پیدا کند.

وی تاکید کرد: با بی اخلاقی و بی مسئولیتی هر فرد در هر سمت، برخورد خواهد شد و دغدغه های شما قابل بررسی است.

پورمحمدی خود را ملزم به حمایت از بانوان هنرمند دانسته و گفت: همواره تلاش کرده ام در هر مسئولیت و هر زمان از هنرمندان فهیم کشور حمایت کنم و امروز به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده از شغل را در مجموعه سیما نمی دهم.

وی از تشکیل خانه هنرمندان سیما خبر داد و گفت: تقریبا شش ماه پیش ریاست سازمان جناب آقای دکتر سرافراز خواستار تشکیل خانه هنرمندان شد و تاکید کرد که این کار در اولویت کاری  معاونت قرار گیرد.

معاون سیما همچنین اصلاح قراردادهای تولید را از دیگر برنامه های این معاونت خواند و افزود: برخی از این قراردادها آفت تولید در سازمان شده اند و از مرکز نمایش سیما خواسته شده تا قراردادهای جدید در اختیار هنرمندان قرار دهد و حکمیت در اختلافات به عهده سیما باشد.

پیگیری بیمه و سنوات هنرمندان از دیگر موضوعاتی بود که بانوان در این جلسه مطرح کردند و معاون سیما در پاسخ تاکید کرد با راه اندازی خانه هنرمندان سیما این دغدغه های صنفی برطرف خواهد شد.

رحمان سیفی آزاد مدیر مرکز نمایش سیما نیز در سخنانی به کمبودهای بودجه ای سازمان اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیت در زمینه جذب اسپانسر و حمایت های مالی پروژه های نمایش تولیدات ما تا حد زیادی کاهش داشته و این موضوع بر کم کاری بازیگران و تعطیلی تولید تله تئاترها و برنامه های نمایشی تاثیرگذار بوده است.

وی کم کار شدن هنرمندان در عرصه های گوناگون را به دلیل رکود در کشور، امری طبیعی توصیف کرد و کم کاری بازیگران را از این امر مستثنی ندانست.

سیفی آزاد رسانه ای شدن نامه بانوان هنرمند را دور از دوراندیشی دانست و آن را توهین به اهالی رسانه خواند.

وی تاکید کرد: هم اکنون بسیاری از رسانه های معاند سیاه نمایی صداوسیما را در برنامه کاری خود دارند و فرصت مناسبی به دست آورده اند؛ در حالی که فضای حاکم بر رسانه ملی این چنین نیست و این ظلم به همکاران ماست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------