آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آنا نعمتی: راهم را در فصل جدید بازیگری گم کرده‌ام



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

بازیگر فیلم «آپاندیس» در مورد برخی از مسائل سینمای حال حاضر ایران صحبت‌های تامل برانگیزی کرد.

آنا نعمتی بازیگر سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص حق انتخاب بازیگر در سینمای ایران گفت: متاسفانه در سینمای ما حق انتخاب به معنای واقعی و در سطح وسیع وجود ندارد و من در این محدودیت سعی کردم نقش‌های متفاوت را در آثاری با فیلمنامه قوی بازی کنم و واقعا مهم نبوده که کارگردان کار چندمین فیلم خود را می‌سازد.

وی افزود: اما در مجموع سینمای ما آنقدر حرفه‌ای نیست که بگوییم می‌توانیم بین چند پروژه حق انتخاب داشته باشیم و بهترین را گزینش کنیم.

نعمتی ادامه داد: ماندگاری در سینمای حال حاضر ما بسیار سخت است. خود من در فصل جدیدی که مجددا قصد فعالیت دارم راهم را گم کرده‌ام و احساس می‌کنم متعلق به جایی نیستم.

این بازیگر عنوان کرد: بعد از فصلی که از بازیگری کناره گرفتم و دوباره برگشتم احساس کردم راه پیشرفت هموار شده و می‌توانم قدم‌های بزرگتری بردارم اما هر چه جلوتر رفتم متوجه شدم انتهای این سینما به ناکجا آباد ختم می‌شود و مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد. در کل تضمینی برای بقاء وجود ندارد.

بازیگر فیلم «ماحی» اظهار داشت: آنقدر راه و مسیر ناهموار و نامشخص شده که مشکلاتی مانند ناامنی شغلی زیر مجموعه قرار می‌گیرد که باید در این زمینه تدابیری اندیشید.

نعمتی در مورد دستمزد بازیگران و اینکه چه افرادی متولی تعیین آن هستند، تصریح کرد: بازیگران ما نسبت به دیگر کشورها دستمزد آنچنانی دریافت نمی‌کنند. اغلب آن چیزی که روی کاغذ می‌آید نیز به آنها داده نمی‌شود. در این زمینه ظاهرا تهیه کننده‌ها تعیین کننده هستند.

بازیگر فیلم «آپاندیس» عنوان کرد: سینمای ما صنعت نشده که بخواهیم در مورد دستمزد صحبت کنیم اما در کل این وضع اصلا درست نیست چون واقعا در حق بازیگران اجحاف می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به کارگردانی دارد و اینکه افق دیدش در سینما تا کجا خواهد بود بیان کرد: به کارگردانی که اصلا فکر نمی‌کنم. در مورد افق دیدم به سینما و بازیگری نیز بگویم که واقعا نمی‌دانم کجا قرار گرفتم و اصلا مشخص نیست چه اتفاقی قرار است رخ دهد. پس کدام افق؟!

نعمتی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خاطر نشان کرد: آخرین فعالیتم در فیلم‌های «ماحی»، «جاودانگی» و «آپاندیس» است که هیچ کدام از نقش‌ها شبیه به هم نبوده و فیلمنامه هر سه فوق العاده و دوست داشتنی بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------