آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پژمان بازغی: اهالی هنر خساست ندارند / بازیگر مستعد خود را نشان می‌دهد



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,بازغی

بچه های تئاتر توانستند در فیلم‌های سینمایی حضور چشمگیری داشته باشند و ...

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مشکلات بازیگران توانمند برای ورود به عرصه سینما  گفت: این طور نیست که بازیگری توانمند باشد و نتواند به وادی سینما قدم بگذارد؛ چون کار خوب و حرفه‌ای خودش را نشان می‌دهد. بسیاری از بچه‌های تئاتر هستند که با زحمت و تلاش فراوان کار خود را به خوبی جلو می‌برند و به شایستگی وارد سینما می‌شوند.

وی افزود: اگر دقت کنید در فیلم «اژدها وارد می‌شود»، بچه‌های تئاتر حضور چشمگیری دارند و به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند. این نشان‌دهنده آن است که اهالی هنر برای ورود بازیگران مستعد به عرصه سینما خساست به خرج  نمی‌دهند و مانع تراشی نمی‌کنند. پس کسی که تلاش کند، قطع به یقین می‌تواند به عرصه بازیگری راه پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که آموزشگاه‌های بازیگری موجود در پرورش بازیگر تا چه حد حرفه‌ای هستند، عنوان کرد: به هر حال ما یکسری داشته‌ها داریم که اگر آنها را نیز نفی کنیم و بگوییم که بحث آموزش آکادمیک نداریم، جوان‌ها باید کجا بروند؟ پس باید از داشته‌ها به نحو احسن استفاده کرد و به نقطه دلخواه رسید.

این بازیگر در مورد جایگاه «خنده‌های آتوسا» در زندگی هنری‌اش اظهار داشت: آدم همیشه نمره قبولی را از دست مردم می‌گیرد. به این جهت تمام تلاشم را کردم تا به بهترین خروجی برسم، به نظرم اثری خوب و شریف است و بجز فیلمنامه، بهترین و متفاوت ترین اتفاق برای من تجربه متفاوت در جهت همکاری با سه نسل بازیگری است؛ آقای فروتن که تقریبا هم نسل من است، باران کوثری بعد از من و امیر جدیدی از بازیگران نسل جدید ما تلقی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------