آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

ایرج راد از کم کاری این روزهایش می‌گوید



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,ایرج

بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما می‌گوید یکی از دلایلی که این روزها به شدت از سینما و تلویزیون دور است تعهدی است که به خانه تئاتر و همصنفان خود دارد.

ایرج راد بازیگر پیشکسوت و رئیس خانه تئاتر ایران درگفت‌وگو با هنرآنلاین درباره دوری خود از سینما و تلویزیون گفت: بخشی از آن برمی‌گردد به مسائل خانه تئاتر و مشکلاتی که برای ساخت و ساز این مکان داشتیم. ضمن این که باید این نکته را هم اضافه کنم، این روزها هر کاری را قبول نمی‌کنم. خود خانه تئاتر محدودیت‌هایی ایجاد کرده که شاید من کاری را دوست داشته باشم، اما به خاطر مسائل خانه تئاتر نتوانم این کارها را بپذیرم.


ایرج راد افزود: در این چند سالی که در این عرصه کار کردم تیم تولید آن مجموعه و یا اثر سینمایی با من کنار آمدند به نوعی اعلام کردم حضور من باید در خانه تئاتر پر رنگ باشد و من به طور مدوام نمی‌توانم در خدمت تیم تولید شما باشم. بسیاری از این تیم‌ها با من کنار آمدند و با من همکاری داشتند و بسیاری از این پروژ‌ه‌ها را نیز به خاطر مشکلاتی که در خانه تئاتر داشتم قبول نکردم. از سوی دیگر با برخی از کارهای جدیدی که پیشنهاد شده نیز نتوانستم ارتباط برقرار کنم.

وی ادامه داد: در طی این سال‌ها در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت داشتم ولی به طور ممتد نبوده است، سعی کردم همیشه به فعالیت در بازیگری ادامه دهم و سعی کنم از این حرفه دور نمانم. اگر خاطرتان باشد من در سریال "مدار صفر درجه" و سریال‌هایی از این دست کار کردم، اما به دلیل مسئولیتم در خانه تئاتر نمی‌توانم تمام کارهایی که پیشنهاد می‌شوند را بپذیرم.

بازیگر سریال "امیرکبیر" در پاسخ به این سؤال که چقدر حضور کارگردان‌های جوان باعث این دوری شده است بیان کرد: چه در سینما و چه در قاب تلویزیون شرایط برای من اینگونه رقم زده نشده است. فعالیت صنفی در خانه تاتر اولین گزینه و دغدغه من است، چرا که اینجا مسئولیت سنگینی دارم و بنا براین تعهد خود را متعهد می‌دانم که به همصنفی‌های خودم خدمت کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------