ماه چهره خلیلی: با تلویزیون مشکلی ندارم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی طی ۱۳ سال فعالیت در عرصه بازیگری در سریال های الف ویژه تلویزیون از جمله «در چشم باد» ، «مختار» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است.

ماه چهره خلیلی طی ۱۳ سال فعالیت در عرصه بازیگری در سریال های الف ویژه تلویزیون از جمله «در چشم باد» ، «مختار» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است. وی در حال حاضر در صدد حضور در کارهای با کیفیت در حوزه تئاتر و سینما است. او از عدم اکران ۹ فیلم سینمایی که در آن ها حضور داشته ، می گوید. وی این روزها در نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری و دراماتوژی محمد نادری نیز بازی می کند.

وی درباره حضور در نمایش « دپوتات» به بانی فیلم می گوید:« من در حال حاضر بازیگر یکی از پر مخاطب ترین نمایش های یکسال اخیر هستم. این نمایش به کارگردانی اتابک نادری و دراماتوژی محمد نادری است و در ایوان شمس اجرا می شود. همچنین منتظر اکران یکی از فیلم هایی که بازی کرده ام به کارگردانی علی عطشانی هستم.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی ماه چهره خلیلی


 ۹ فیلم سینمایی از بین فیلم هایی که در آن ها ایفای نقش کرده ام،‌هنوز اکران نشده است. به طور مثال، به یاد می آورم سال ۸۷ در فیلمی به نام «سایه وحشت» در کنار شهاب حسینی بازی کردم و سرنوشت این فیلم نامعلوم مانده است». وی در ادامه می افزاید:«من برای حضور در شبکه نمایش خانگی هم پیشنهاد های زیادی دارم، اماترجیح می دهم فعلا در سینما و تئاتر فعالیت کنم.

من با تلویزیون مشکلی ندارم و معتقدم هنوز آثار خوب هم ساخته می شود و می توان با انتخاب درست در کارهای خوب ایفای نقش کرد». این بازیگر در پایان اشاره می کند:« من در تمام دوران بازیگری ام ، بیشتر فعالیتم را به تلویزیون اختصاص داده ام. خوشحالم که در بهترین سریال های تلویزیونی ایفای نقش کرده ام ، سریال هایی که هر سال بازپخش می شود. کارنامه تلویزیونی خوبی دارم ، اما احساس می کنم از دایره حوزه های دیگر دور ماندهام و بهتر است که در تئاتر و سینما هم فعالیتم را گسترش دهم».

 

اخبار فرهنگی و هنری - بانی فیلم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------