آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اپیزود «نوری» از سریال «چرخ فلک» کلید می‌خورد / ادامه ضبط «بیتا»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,چرخ فلک

تهیه کننده سریال «چرخ فلک» اعلام کرد که سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه اپیزود «نوری» از سری اپیزودهای این سریال کلید می خورد.

 به گزارش مهر،مجید مولایی تهیه کننده سریال «چرخ فلک» درباره این اثر که یکی از گزینه های پخش در ماه مبارک رمضان است گفت: هم اکنون اپیزود «بیتا» به کارگردانی بهرام عظیم پور در حال تصویربرداری است که لوکیشن های آن در حاشیه های تهران است.

وی درباره قصه این اپیزود توضیح داد: قصه این اپیزود بیشتر در مناظق جنوب شهر تهران می گذرد چون به بچه های کار مربوط می شود. بیتای داستان که لیلا اوتادی است درگیر ماجرایی می شود و بعد ما داستان یکی از بچه های کار را مرور می کنیم. تصویربرداری این اپیزود تا آخر اردیبهشت ماه طول می کشد.

مولایی با اشاره به اپیزود بعدی این سریال عنوان کرد: از سه شنبه ۲۸ فروردین اپیزود «نوری» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد کلید می خورد که نوری اسم یکی از شخصیت های این سریال است.

 تهیه کننده سریال «چرخ فلک» درباره داستان این اپیزودها یادآور شد: تمی در اپیزودهای هر داستان بین شخصیت ها دست به دست می شود و به این ترتیب داستان هر یک از شخصیت ها ما را به داستان بعدی وصل می کند. تم اصلی این سریال درباره یک مفهوم اخلاقی است که درباره جزییات آن بیشتر نمی توان توضیح داد.

وی با اشاره به تولید این سریال با دو تیم کارگردانی توضیح داد: ما از ابتدای تولید این سریال به دلیل اینکه زمان باعث نشود که به افت کیفت برسیم، هزینه ها را دو برابر کردیم و دو گروه مستقل با دو تیم حرفه ای و البته با یک مدیریت واحد به کار گرفتیم. تلاش شد تا فرمت ها و ساختارها از نظر کارگردانی شباهت داشته باشند و ما به جای اینکه تیمی داشته باشیم که روزی ۱۳ دقیقه کار کند دو گروه گذاشتیم که روزی ۵ تا ۶ دقیقه کار می کند اما کیفیت بیشتری را در کار لحاظ می کند.

مولایی در پایان درباره حضور دو کارگردان برای ساخت یک اثر گفت: در آمریکا سریال های طولانی را با چند کارگردان کار می کنند، در این سریال هم به دلیل شکل و اپیزودیک بودن کار لطمه ای به آن وارد نمی شود. البته مدیر هنری کار در طراحی صحنه، گریم و... یکی است و ما جلسات متمادی برای تصویربرداران داشتیم که کارها از نظر رنگ و ساختار یکی باشند.

عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از تهیه‌کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب‌زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی.

«کامران» ،«مینا»، «سارا» و «باران» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و «داود» و «خالد» به کارگردانی بهرام عظیم پور از دیگر اپیزودهای این سریال است که این روزها مراحل فنی خود را طی می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------