آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

جنبش «سه‌ شنبه‌ های بدون ماشین»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حجاز

میترا حجار معتقد است که باید قدر امنیت را بدانیم و با طبیعت بد رفتار نکنیم زیرا طبیعت زنده است و به طور قطع به رفتار غلط ما واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا،میترا حجار که به مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره فیلم سبز به سینما فلسطین آمده بود، در گفت و گو با ما گفت:روز شنبه فیلم «ترا» را در جشنواره به تماشا نشستم که فیلم بسیار زیبایی بود و دیدن آن را به مردم هم توصیه می‌کنم. فیلم ترا در اصل ادامه فیلم مستند خانه است که در سال ۲۰۰۸ موفق به کسب اسکار بهترین فیلم مستند شده بود.

بازیگر فیلم آتش بس ۲ در ادامه با اشاره به نامناسب بودن وضعیت محیط زیست ایران و جهان، گفت: متاسفانه امروزه محیط زیست در معرض خطر است و مرتب باید این مسئله را به مردم و خودمان گوشزد کنیم تا در استفاده از منابع طبیعی مانند آب، صرفه‌جویی و استفاده بهنیه را فراموش نکنیم. حجار با بیان اینکه همه چیز در طبیعت به هم پیوسته است افزود: به مردم توصیه می‌کنم تا جایی که ممکن است از ماشین استفاده نکنند و به جنبش «سه‌شنبه‌های بدون ماشین» بپیوندند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------