آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

دلیل فاصله‌ام از تلویزیون نبود پیشنهاد خوب است / امیدوارم شرایط تلویزیون تغییر کند



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,بروفه

زیبا بروفه گفت: کارهایی که در این مدت به من پیشنهاد شده اغلب کارهایی نبوده که دوستشان داشته باشم. در واقع دلیل فاصله گرفتنم از تلویزیون بیشتر این بود که پیشنهادات خوب و راضی کننده‌ای نداشتم.

به گزارش صبا،زیبا بروفه؛ بازیگر سینما و تلویزیون این روزها از تلویزیون فاصله گرفته و در سریال رسانه‌ای «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی مشغول بازی است و درباره کلیت این سریال و نقش خود گفت: در حال حاضر سریال رسانه‌ای «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی را آماده پخش دارم که از اواسط خرداد ماه منتشر می‌شود. «آسپرین» یک اثر پلیسی، جنایی و معمایی است که به موضوع قاچاق دارو می‌پردازد. من در این پروژه پر بازیگر نقش یک پزشک را ایفا می‌کنم که سردسته‌های قاچاق دارو است.

بروفه در ادامه با بیان تغییر مدیریت‌ها در سازمان صدا‌وسیما گفت: این خبر را چند روز پیش شنیدم و برایم خبر خیلی غافلگیر‌کننده‌ای بود، برای این‌که تعویض مدیریت خیلی سریع اتفاق افتاد. همیشه در تغییر اتفاقات خوبی می‌افتد و امیدوارم این تغییر هم شامل اتفاقات خوبی باشد چون در این دوره 18 ماهه من هیچ تغییری در جهت بهبود اوضاع احساس نکردم.

این هنرپیشه با اشاره به فاصله گرفتنش از تلویزیون توضیح داد: کارهایی که در این مدت به من پیشنهاد شده اغلب کارهایی نبوده که دوستشان داشته باشم. در واقع دلیل فاصله گرفتنم از تلویزیون بیشتر این بود که پیشنهادات خوب و راضی کننده‌ای نداشتم. ناگفته نماند تنها نقش مهم نیست و وجود یک گروه حرفه‌ای بسیار تاثیرگذار است البته همه اینها در کنار هم یک مجموعه هستند. زمانی پیش می‌آید که نقش خوب است ولی افرادی که تیم را تشکیل می‌دهند، ناشناس هستند و مهره‌ها درست چیده نشده‌اند.

وی افزود: نقش خوب به تنهایی نمی‌تواند دلیل خوبی برای کار کردن باشد. وقتی که یک هنرپیشه با تیم‌های خوب و کارگردانان خوب بازی می‌کند توقعش کمی بالا می‌رود و از خود انتظار کارهای بهتری دارد و اگر پیشنهادت به نسبت کارهای قبلی‌اش پایینتر باشد، خوشایند نیست. این مساله به‌خصوص میان بازیگر و کارگردان بیشتر مطرح است زیرا ارتباط مستقیم با هم دارند و اگر حرف هم را نفهمند و توافقی باهم نداشته باشند پروژه مورد نظر کار خوبی از آب در نمی‌آید.

بروفه ورود بازیگران جوان و جدید به تلویزیون را نیازی اساسی دانست و گفت: من مخالف ورود بازیگران جدید در تلویزیون نیستم چون آنها باید بیایند و به‌نظرم اصلا جای کسی را تنگ نمی‌کنند. ما هم خودمان به‌همین شیوه به تلویزیون آمدیم. بین بازیگر خوب تازه‌کار با بازیگر بد فاصله خیلی زیاد است اما از طرفی اکثر بازیگرانی که در تلویزیون می‌بینیم ناشناخته هستند یا به تعداد معدودی هستند که از قدیم همواره حضور دارند؛ یعنی اگر پنج شبکه را عوض کنیم شاید در سه شبکه و سه سریال او را ببینیم. دلیل این اتفاق را واقعا نمی‌دانم چیست ولی در کل اتفاق خوبی نیست. امیدوارم این شرایط در دوره جدید تغییر کند.

وی در مقایسه نسل خود با نسل امروز بازیگران اضافه کرد: زمانی که ما وارد عرصه بازیگری شدیم، دغدغه‌مان پول در‌آوردن و معروف شدن نبود. شاید پس زمینه‌ای درمورد اینها وجود داشته باشد و اگر بگوییم اصلا نبوده دروغ است ولی واقعا عاشق کارمان بودیم. من در حین کار این‌قدر لذت می‌بردم که اصلا خستگی سر صحنه را نمی‌فهمیدم. به‌نظرم امروز حاشیه‌ها، کسب درآمد و چهره شدن به عشق و علاقه داشتن به بازیگری می‌چربد. در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که برخی می‌خواهند فقط حضور داشته باشند و فراموش نشوند. هنرپیشه می‌تواند با یک کار ماندگار باشد و یا در صد تا کار بازی کند و کسی به‌یادش نیفتد.

زیبا بروفه در پایان گفت: هر وقت شرایط خوب باشد و پیشنهاد خوبی داشته باشم با کمال میل به تلویزیون بر می‌گردم. شرایط امروز به هیچ وجه مثل شرایط گذشته نیست. این مساله فقط در سینما و تلویزیون نیست به‌نظرم همه چیز تحت شعاع شرایط است. هزینه‌های بالا و بودجه‌های پایین یکی از دلایلی است که تقریبا همه به سمت ارزان تمام شدن کار می‌روند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------