آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

امیرحسین صدیق: تلویزیون به من بدهکار است



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,صدیق

«تلویزیون چند سال است که به من بدهکار است و حتی سریالی که کار کرده‌ام با تکرار از تلویزیون پخش شد ولی دستمزد من را ندادند.»

امیرحسین صدیق در گفت‌وگو با صبا، گفت که منتظر پخش سریال «بی‌قراری2» به کارگردانی فلورا سام است. او در این باره گفت: من در حال حاضر منتظر پخش دو سریال به‌نام «بی قراری2» به کارگردانی فلورا سام و «گوشی قرمز» اثر صادق‌پروین آشتیانی هستم. شاید نزدیک به یک‌سال است که انتظار پخش این دومجموعه را داریم و شاید تغییرات مدیریتی موجب شده است که تا‌کنون این سریال‌ها پخش نشده‌اند. در فصل اول «بی قراری» علی قربان‌زاده نقش وکیل خانواده را بازی کرده بود که حالا به این ‌دلیل ‌که وی فعالیت دیگری دارد؛ این نقش در «بی‌قراری 2» به من سپرده شد.

برنامه «کتاب‌ باز» عنوان برنامه‌ای است که به‌تازگی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و امیرحسین صدیق به‌عنوان مجری این برنامه با هنرمندان درباره کتاب گپ می‌زند.

صدیق درباره دلایل حضورش در این برنامه به «صبا» گفت: دلیل انتخاب من برای اجرا در برنامه «کتاب باز» به پیشینه سریال «کتاب‌فروشی هدهد» برمی‌گردد. من قبلا تجربه اجرا داشته‌ام ولی بعد از آن تجربه تصمیم نداشتم؛ دوباره این کار را انجام دهم و هدف فرهنگی این برنامه انگیزه‌ای شد تا اجرای آن‌را قبول کنم. فکر می‌کنم باید خمس و زکات کار‌های فرهنگی را بدهم و شاید از مسیر این برنامه که به مساله کتاب و کتابخوانی می‌پردازیم؛ این اتفاق بیفتد.

صدیق که اجرای راحتی در این برنامه دارد؛ درباره شکل اجرایش در «کتاب‌ باز» گفت: من در این برنامه خودم هستم؛ امیر‌حسین‌ صدیق و همیشه اول و آخر برنامه می‌گویم که این برنامه سعی دارد؛ پاتوقی باشد که از انسان‌های اهل فن و غیر اهل فن یا انسان‌هایی که کتاب را دوست دارند یا حتی دوست ندارند؛ دعوت کند تا در یک کنج شخصی گپ‌و‌گفت داشته باشیم.

امیرحسین صدیق در این گفت‌وگو عنوان کرد که در طی این مدت پیشنهادات زیادی برای کار در تلویزیون داشته اما سطح کیفی برنامه‌های پیشنهادی را دچار تزلزل دانست و گفت همین مساله باعث سخت شدن پروسه انتخاب‌هایش شده است.

او همچنین در این باره توضیح داد: تلویزیون چند سال است که به من بدهکار است و حتی سریالی که کار کرده‌ام با تکرار از تلویزیون پخش شد ولی دستمزد من را ندادند. مدیریت‌های جدید هم می‌گویند این مربوط به مدیریت قبلی است و ما از این مساله خبر نداشته‌ایم. درخواست ما حتی با نامه‌نگاری هم فایده‌ای نداشت، این مساله از دوران طلایی آقای ضرغامی تا الان ادامه داشته است.

بازیگر «کتاب‌فروشی هدهد» با بیان اشکالات دوره مدیریت محمد سرافراز ادامه داد: با توجه به سابقه خوب آقای سرافراز منتظر بودیم که اتفاقات خوبی بیفتد، البته اتفاق خوب تنها با یک شخص رخ نمی‌دهد و کل اعضای‌ یک سیستم تصمیم‌گیرنده هستند. اگر همه با هم و با انگیزه تصمیم بگیرند اتفاقات خوبی خواهد افتاد. واقعا حیف است در تلویزیونی که مخاطبان زیادی داشته، روز به روز مخاطبان خود را از دست بدهد. یادش به‌خیر زمانی که به‌خاطر سریال‌های خوب خیابان‌ها خلوت می‌شد و مردم پیگیر بودند و مجموعه‌ها را نگاه می‌کردند. مطمئنا نمی‌توانیم این تقصیر را به گردن سلیقه مردم بیندازیم چون اگر سلیقه مردم در حد پایینی قرار گرفته، تقصیر ما بوده است.

صدیق ادامه داد: امیدوارم تلویزیون به روزهای اوجش برگردد تا با تعداد کانال‌ها و امکاناتی که دارد از شر بلاهای مختلف مصون بماند. واقعا حیف است که شبکه‌های خارجی مخاطبان ما را می‌دزدند. شاید هم دست انگلیس و اسرائیل در کار است که تلویزیون و رسانه ما ضعیف شده است؟!

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------