آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جشنواره کن پس از یک هفته: برنده‌ها و بازنده‌ها



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جشنواره کن

جشنواره فیلم کن که چهارشنبه هفته پیش شروع به کار کرد، در این مدت شاهد نمایش فیلم‌های متنوع و حضور چهره‌‌های مشهور بسیار بود.

 پس از یک هفته از برگزاری شصت و نهمین جشنواره فیلم کن مروری بر برنده‌ها و بازنده‌ها از نظر منتقدان جالب خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، جرج کلونی و جولیا رابرتز که دوستانی صمیمی هم هستند به اتفاق راهی کن شدند تا با نمایش فیلم مشترکشان «هیولای پول» در کنفرانس مطبوعاتی فیلم نیز حضور داشته باشند. این فیلم که اولین اکران جهانی خود را تجربه کرد، ساخته جودی فاستر بود. جرج کلونی با تمسخر کردن دونالد ترامپ در این نشست مطبوعاتی در سطح جهان خبرساز شد. او تصریح کرد که ترامپ هرگز رییس جمهوری آمریکا نخواهد شد.

در عین حال جولیا رابرتز با درآوردن کفش پاشنه بلندش و راه رفتن با پای برهنه روی فرش قرمز، در راس خبرها جای گرفت. او با این کار پروتکل کن را که حضور رسمی بازیگران و چهره‌های زن را با کفش پاشنه بلند به رسمیت می‌شناسد، زیر سوال برد.

کیت سیمانتون منتقد سایت سینمایی آی‌ام‌دی‌بی در این باره گفت: آنها به ما یادآوری کردند که ستاره می‌تواند چقدر تاثیرگذار باشد. خدا را شکر!

برندگان: فیلم‌های بخش رقابتی
فیلم‌هایی از چهره‌های بزرگ مانند «هیولای پول»، «کافه سوسایتی» وودی آلن، «آدم‌های خوب» شین بلیک، «BFG» استیون اسپیلبرگ با نقدهای متنوعی روبه رو شدند، اما فیلم‌های بخش رقابتی قلب منتقدان را تسخیر کردند و فیلمی مانند «من، دانیل بلیک» ساخته کن لوچ و کمدی درام آلمانی «توین اردمن» از جمله این فیلم‌ها بودند. این در حالی است که برنده رقابت برای دریافت نخل طلای کن تا ۲۲ ماه می و روز آخر جشنواره تعیین نخواهد شد.

برنده: کریستن استوارت
این بازیگر ۲۶ ساله با بازی در «کافه سوسایتی» با اقبال روبه‌رو شد و با نمایش فیلم دومش «خریدار خصوصی» ساخته اولیور آسایاس دچار شوک شد چون تماشاگران فیلم را هو کردند. این یک تجربه متفاوت برای بازیگری بود که با مجموعه «گرگ و میش» طرفداران زیادی داشته است. او در عین حال وقتی برای میهمانی شام افتتاحیه جشنواره با یک تی شرت، دامن ساده و کفش ورزشی وارد مراسم شد نیز تعجب زیادی برانگیخت.

برنده: بلیک لایولی
بلیک لایولی و فرزند در راه او، ستارگان جشنواره بودند. این بازیگر که در انتظار تولد فرزند دومش است در«کافه سوسایتی» جلوی دوربین رفته بود.

برنده: وضعیت عادی جشنواره
پیش از این که جشنواره شروع شود، کاخ جشنواره دو بار توسط نیروهای امنیتی بمب یاب کنترل شد و با این کار وضعیت شکننده اروپا را پس از حملات مرگبار تروریستی به پاریس یادآوری کرد. با این حال فرش قرمز تا پایان هفته بدون هیچ حادثه‌ای پهن شد و این عادی بودن خوش یک نوع پیروزی بود. 

بازنده: وودی آلن
گرچه وودی آلن کارگردان ۸۰ ساله‌ای است که فرانسوی‌ها بسیار دوستش دارند، اما او هم با جنجال روبه رو شد. او موضوع شوخی یک کمدین فرانسوی در شب افتتاحیه قرار گرفت که در قالب شوخی یادآوری می‌کرد، این کارگردان به دلیل تعدی به یک کودک در خاطره‌ها مانده است. در واقع لورن لافیت در مراسم افتتاحیه گفت خوشحال است که گرچه وودی آلن به این دلیل در آمریکا تحت تعقیب نیست، در فرانسه حضور دارد و به این ترتیب یادی از رومن پولانسکی ‌کرد که اگر به فرانسه می‌آید به این دلیل است که نمی‌تواند به آمریکا برود.

این مساله همان روزی اتفاق افتاد که رونان فارو پسر خوانده وودی آلن در گفتگو با «هالیوود ریپورتر» یادآوری کرده بود که او با خواهرش رابطه داشته است. وودی آلن در پاسخ کمدین فرانسوی گفت، یک کمدین حق دارد هر طور دوست دارد شوخی کند.

بازنده: پیش بینی هوای بارانی
آسمان ابری و پیش‌بینی آب و هوایی ناموافق موجب شد که خیلی‌ها سفری کوتاه را برای حضور در کن پیش‌بینی کنند. در حالی که هرچند باران هم بارید، اما هرگز به سیل بدل نشد. همه این‌ها تنها موجب شد چترفروشان دوره‌گرد اندکی دلخور شوند.

بازنده: زندگینامه دیون وارویک
در یک کنفرانس رسانه‌ای نزدیک فستیوال، دیون وراویک خواننده اعلام کرد لیدی گاگا قرار است در فیلم زندگینامه‌ای «دیون» در نقش سیلا بلیک خواننده بریتانیایی جلوی دوربین برود. نماینده گاگا بلافاصله اعلام کرد این خبر صحت ندارد و موجب دمق شدن این چهره شد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------