«بهنام صفوی» بالاخره کُلاهش را برداشت



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,صفوی

خواننده «عشق من باش» در اواسط کنسرت زاهدان خود کُلاهش را به طرفدار نوجوانش تقدیم کرد تا برای نخستین بار ظاهر این خواننده پس از جراحی در معرض دید دوستدارانش قرار بگیرد.

به گزارش موسیقی ما، بهنام صفوی در کنسرت زاهدان خود کلاه از سر برداشت تا با این اقدام، پاسخی به اتفاقات روزهای گذشته در فضای مجازی داده باشد. در روزهای گذشته اخبار و حواشی مختلفی درباره بیماری این خواننده اتفاق افتاد و کامنت‌های عجیب و تاسف باری در این باره در صفحات هواداری صفوی درج شد تا بهنام صفوی بالاخره پس از ماه‌ها با این اقدام، به صورت تلویحی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دهد.

بهنام صفوی پس از برداشتن کلاه خود که با واکنش احساسی دوستدارانش در سالن رو به رو شد، رو به حضار گفت: «نگران وضعیت ظاهری من نباشید. تاثیرات شیمی درمانی است. البته بعضی دوستان می‌گویند خالی‌بندی است!»

کنسرت زاهدان این خواننده نخستین اجرا از تور آلبوم «معجزه» بود که در سالن چند منظوره استانداری با ظرفیت 1500 نفر به همت شرکت فرهنگی و هنری «ماهو» به مدیریت کامبیز طاهری و مدیریت اجرایی آرمان بهروان برگزار شد.

حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان سیستان و بلوچستان و معاون گردشگری منطقه آزاد قشم از جمله اتفاقات جالب این کنسرت بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------