آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

نگاهی دقیق به پوشش بازیگران ایرانی حاضر در فستیوال فیلم کن



هم زمان با انتشار اولین تصاویر از برخی بازیگران ایرانی در فرش قرمز فستیوال فیلم کن، به بررسی پوشش این هنرمندان می پردازیم.

به گزارش کافه سینما، ساعاتی پیش تصاویری از هنرمندان ایرانی فیلم وارونگی بر روی فرش قرمز فستیوال فیلم کن منتشر شد. با هم به بررسی این پوشش ها می پردازیم:

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جشنواره کن

 

اگر خاطرتان باشد سال های پیش در مطالبمان به این نکته اشاره می کردیم که متاسفانه هنرمندان و ستارگان ایرانی، قواعد لباس پوشیدن را رعایت نمی کنند و این مساله خصوصا در مراسم جهانی بیشتر به چشم می آید. خوشبختانه تلاش ما و شما همراهان سرویس مد کافه سینما در طی این سال ها له ثمر نشسته است و همان طور که در گزارش های مد جشنواره فیلم فجر نوشتیم، توجه به مد و فشن بسیار بیشتر از گذشته به چشم می خورد.

پوشش هنرمندان ایرانی حاضر در این تصویر را می توان از این جهت که تلاش کرده اند برای مراسم فرش قرمز فیلمشان در کن لباس بپوشند، مثبت می بینیم. اما با نگاهی دقیق تر و موشکافانه می توان به کت و شلوارهای یکدست تیره آقایان حاضر و کراوات های مشکی اشکالاتی اساسی وارد کرد. همان طور که در قسمت های قبلی گزارش های مد از جشنواره کن نوشتیم، به طور معمول برای مراسم روز از لباس های بهاری با استایل کژوال تر و رنگ های روشن استفاده می شود و کت و شلوارهای لوکس رسمی و لباس های پر زرق و برق برای شب. به نظر می رسد ایده ساده استفاده از یک کت تک تابستانی برای مثال به رنگ آبی یا کرم، و ست مناسب آن با شلوار کتان، بهتر از این کت و شلوارهای نه چندان خوش دوخت تیره و بلوز و کروات تماما مشکی بود. به خصوص که کت و شلوار علی مصفا به نظر می‌رسد یک اتو کم دارد! و اندازه کراوات با بالاتنه متناسب نیست.

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جشنواره کن

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جشنواره کن

 


پوشش سحر دولتشاهی پوششی است که بیشترین میزان توجه را در میان مردم در فضای مجازی به خود جلب کرده است. این پانچو بلند گشاد سبزرنگ که از جهاتی ما را به یاد یکی از لباس های آنجلینا جولی در دوره بارداری اش می اندازد، موافقان و مخالفان خودش را پیدا کرده است. گروهی رنگ آن را می پسندد و طرحش را برای حضور در یک مراسم جهانی مناسب می دانند و گروه مخالف با تمرکز بر این ایده که این لباس بیشتر به پوشش زنان عرب شباهت دارد و المان های ایرانی در آن دیده نمی شود، خواستار انتخاب لباس ایرانی تر هستند.

طراح این مانتو، خانم آنا ثانی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد طراحی این لباس را برعهده داشته است. در مطالب معرفی طراحان مانتوی ایرانی در سرویس مد کافه سینما در اینجا، به معرفی این طراح پرداخته بودیم.

 

کت و شلوار مشکی ستاره پسیانی، با طرحی مدرن هم در میان مردم طرفداران و مخالفان خودش را دارد. سرویس مد کافه سینما معتقد است استفاده از کت و شلوارهای خوش دوخت با طراحی های مینیمالیستی، می تواند از راحت ترین و بی خطرترین انتخاب های بانوان ایرانی در مراسم جهانی باشد.

 دثار یکی دیگر از برندهای طراحی مانتو در ایران نیز با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، از طراحی پوشش کتایون شهابی خبر داد:

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جشنواره کن

 

دثار با طراحی سارا جعفریه، یکی از برندهای تقریبا مطرح مانتو در میان هنرمندان ایرانی است که همان طور که در پست معرفی طراحان مانتو در ایران نوشتیم، مشتریان ثابتی مثل فاطمه معتمد آریا دارد. به نظر می رسد این مانتوها که چند سالی است در ایران و خصوصا میان هنرمندان مد شده اند، تا حدودی به ورطه تکرار افتاده اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------