جواد رضویان «هفت خط» شد



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,رضویان

تازه ترین فیلم قدرت الله صلح میرزایی پس از عید فطر در تهران کلید می خورد.«هفت خط» عنوان تازه ترین ساخته قدرت الله صلح میرزایی نام دارد که تهیه کنندگی آن را سیدمحسن وزیری بر عهده دارد و قرار است این فیلم پس از ماه رمضان در تهران مقابل دوربین برود.

محسن وزیری تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با مشرق درباره آخرین جزئیات این فیلم گفت: نسخه نهایی فیلمنامه «هفت خط» آماده شده و تصمیم داریم تا این فیلم را پس از ماه مبارک رمضان مقابل دوربین ببریم.وی درباره بازیگران این فیلم گفت: از همان روزهای ابتدایی نگارش فیلمنامه با جواد رضویان به عنوان نقش اصلی «هفت خط» مذاکراتی انجام دادیم و فیلمنامه را برای او فرستادیم و منتظر پاسخ رضویان هستیم.

تهیه کننده «دریا کنار» ادامه داد: این روزها مشغول مذاکره با عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی «هفت خط» هستیم و تاکنون حضور مجتبی رحیمی به عنوان مدیر فیلمبرداری و محمدرضا وزیری به عنوان مدیر تولید در این پروژه قطعی شده است.به گزارش خبرنگار مشرق، فیلمنامه «هفت خط» سال گذشته با عنوان قبلی «تهران جلس» به شورای پروانه ساخت ارائه شد که با نسخه اولیه و نام این فیلم موافقت نشد و نهایتا پروانه ساخت این فیلم با عنوان «هفت خط» صادر شد.

۱۳ فیلم در کارنامه کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «علفهای هرز»، «»، «شاخه گلی برای عروس»، «دلداده»، «هدف اصلی» و ... اشاره کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------