مسعود کیمیایی به من نقش نمی‌دهد!



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,برق نورد

هومن برق نورد گفت:مسعود کیمیایی که به من رل نمی‌دهد! چون تئاتر نمی‌آید. پس با توانایی‌های من آشنایی ندارد. اشخاصی مانند حسن فتحی، بهرام توکلی، سیروس الوند و ... که تئاتر می‌بینند و خوشبختانه تعداد آن‌ها هم روز به روز بیشتر می‌شود ما را انتخاب می‌کنند.

به گزارش صبا،هومن برق‌نورد بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در خصوص اهمیت بازی در فیلم‌های کمدی گفت: بازی در فیلم‌های سینمایی را قبول نمی‌کنم؛ چرا که در تلویزیون به اندازه کافی وجود دارد و عامه مردم مشاهده می‌کنند و لذت می‌برند. از طرفی در سریال مجال بیشتری برای پرداختن به کاراکتر و جذاب‌تر کردن آن وجود دارد.

وی در مورد بررسی سینمای کمدی طی چند سال اخیر عنوان کرد: چون بازی در فیلم سینمایی کمدی را دوست ندارم آن را بررسی نخواهم کرد.

این بازیگر درباره علت حضور پررنگ بازیگران تئاتر در سینما از چند سال گذشته تا به امروز اینگونه بیان کرد: مسعود کیمیایی که به من رل نمی‌دهد! چون تئاتر نمی‌آید. پس با توانایی‌های من آشنایی ندارد. اشخاصی مانند حسن فتحی، بهرام توکلی، سیروس الوند و ... که تئاتر می‌بینند و خوشبختانه تعداد آن‌ها هم روز به روز بیشتر می‌شود ما را انتخاب می‌کنند. تعدادی از کارگردان‌هایی که از قبل ما را می شناسند اگر در خاطرشان باشیم، از ما دعوت می‌کنند. در غیر این صورت باید امیدوار بمانیم به دیدن کارهای صحنه‌ای ما بیایند و پیشنهاد بدهند.

بازیگر «کیفر» اضافه کرد: من به صورت تجربی حرفه بازیگری را آموختم و تحصیلات دانشگاهی ندارم؛ اما در این راه طولانی زحمات فراوانی کشیدم. در تئاتر از نیزه دار و در تصویر از تک دیالوگ شروع کردم تا به اینجا رسیدم و اگر حرفی می زنم کلی است.

برق نورد در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خاطرنشان کرد: کار سینمایی ندارم و آخرین کارم بازی در سریال «دودکش» بود، در تئاتر نیز با رحمانیان همکاری کردم که فکر می‌کنم از 15 تیر در ایرانشهر روی صحنه می رود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------