فیلمبردارى على البدل آغاز شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

الهام غفوری تهیه کننده سریال “علی البدل” گفت: گروه تولید در حال حاضر در حمامی واقع در روستایی اطراف شهر همدان مشغول تصویربرداری هستند و فردا به میدان ‌گاه شهر خواهند رفت و پس سه روز حضور در آن لوکیشن به خانه خان‌ها می‌روند.

به گزارش فیلم نیوز،الهام غفوری تهیه کننده سریال "علی البدل” گفت: گروه تولید در حال حاضر در حمامی واقع در روستایی اطراف شهر همدان مشغول تصویربرداری هستند و فردا به میدان ‌گاه شهر خواهند رفت و پس سه روز حضور در آن لوکیشن به خانه خان‌ها می‌روند.

فیلمبردارى ” على البدل ” آغاز شد

وی ادامه داد: هنوز بازیگران خانم سریال مقابل دوربین سیروس مقدم نرفتند و بازیگر نقش اصلی دخترمان نیز هنوز به صورت قطعی انتخاب نشده است.

وى با اشاره به پخش "علی البدل” در ماه رمضان و آیا این سریال با وجود زمان کوتاهی که تا ماه رمضان باقی است، به پخش در این ماه می‌رسد؟ نیز بیان داشت: ما تمام تلاشمان را به کار بستیم که به پخش در ماه رمضان برسیم، اما جنس این سریال، نوع لوکیشن‌ها،سبک و سیاق روایت قصه و پروداکشنی سنگین نشان می‌دهد که کار سختی برای رساندن "علی البدل” به ماه رمضان پیش رو داریم.با وجود این شرایط تمام تلاشمان را به کار بستیم و امیدوارم به پخش در ماه مبارک رمضان برسیم،اما این احتمال هم وجود دارد تا شرایط مهیا نشود و در زمان دیگری میزبان مخاطبانمان باشیم.

سریال "علی البدل” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هفته گذشته در روستایی حوالی همدان مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاج عبدالهی، محمود جعفری،عزت الله رمضانی فر،بهرام افشاری، فروغ قجابگلی،هدیه آزاده،مهسا باقری، فرشته گلچین، میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران "علی البدل” هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------