مدیر شبکه سه: «ماه عسل» علیخانی امسال امیدآفرین است / سوژه‌ها از دل مردم انتخاب می‌شوند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

غلامرضا میرحسینی در تشریح ویژه‌برنامه‌های شبکه سه سیما برای ماه رمضان گفت:برنامه «ماه عسل» به مانند سال‌های قبل با گروه احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه می‌رود. امسال سعی کردیم رویکرد برنامه به سمت امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جوانان باشد.

به گزارش صبا،غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما گفت: امسال در ماه مبارک رمضان به دلیل پخش بازی‌های فوتبال یورو ۲۰۱۶، سریال نمایشی نخواهیم داشت؛ چرا که از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲ بامداد پخش فوتبال و بحث‌های کارشناسی آن را داریم.

وی ادامه داد: برنامه‌های روتین شبکه سه مثل «حالا خورشید» و «مردم چی میگن» با فضای خاص ماه رمضان پخش خواهد شد.

میرحسینی در خصوص برنامه «ماه عسل» اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» به مانند سال‌های قبل با گروه احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه می‌رود. امسال سعی کردیم رویکرد برنامه به سمت امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جوانان باشد. نمی‌توانم بگویم که سوژه‌های عجیب و غریبی داریم؛ چرا که سوژه‌ها از دل خود مردم و جامعه انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: امسال سعی کردیم سوژه‌های «ماه عسل» به سمت امید به آینده حرکت کند. طراحی دکور آن انجام شده و قرار است شنبه با جلسه‌ای که داریم دکور آن قطعی شود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان پخش فوتبال و بازی‌های والیبال تیم ملی، برنامه‌های خاص شبانه متناسب با ایام ماه رمضان نداریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------