خواننده جوان راک درگذشت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پاکزاد

خواننده و موزیسین جوان راک شامگاه دیروز درگذشت.

هادی پاکزاد که دی ماه سال 94 نخستین آلبوم رسمی خود را پس از حدود 13 سال فعالیت در این حوزه، تحت عنوان «تاریکی» روانه بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه دیروز (جمعه 7 خرداد) در مشهد درگذشت.

رضا کریمی‌تبار (تهیه کننده آلبوم تاریکی) ضمن تائید این خبر، از انتشار دلایل اصلی فوت این خواننده در روزهای آینده خبر داد.

آخرین «توئیت»‌ها و دستنوشته‌های این خواننده در کانال شخصی‌اش در تلگرام، ازشب گذشته به شدت در حال بازنشر هستند و بسیاری از اهالی موسیقی و دوستداران این خواننده مشهدی، در فضای مجازی صحبت‌های مختلفی را درباره این اتفاق مطرح نموده‌اند.

هادی پاکزاد در آخرین گفتگوی خود با سایت «موسیقی ما» گفته بود: « وقتی در جشن رونمایی آلبومم برای اولین بار بعد از سال‌ها با عده‌ای از شنوندگان آثارم روبرو می‌شدم، خانمی جلو آمدند و گفتند مدتی‌ست که من را روی شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کردند و به تازگی متوجه شدند که من اصلا خواننده‌ام. گفتند فقط نوشته‌های من را در فضای مجازی دنبال می‌کردند و مشابه این اتفاق در طول فعالیت‌های من بسیار بوده که آدم‌ها می‌گفتند که «شعر»‌های کار‌هایم را دوست دارند. گاهی حس می‌کنم منظورشان این است که احتمالا مشکلی با بافت موسیقی دارند و محتمل‌تر این است که منظورشان این است که: صدایم را دوست ندارند.

 بله کارهای من مضمون محور (شعر محور)‌اند. دقیقا مفهومی که در متن سوال شما هست یعنی تکیه زیاد آثار روی کلام، روی آثار من صدق می‌کند. اما به این معنی که موسیقی پیرامون یک شعر و کانسپت ساخته می‌شود، مثل موزیک فیلم! یا اینکه صدای خواننده رل آن شعر و یا مضمون را بازی می‌کند، مثل یک مونولوگ. البته اینکه مسعود چه آهنگی برای شعرم می‌نویسد و چقدر خوب و منطبق بر آن است و یا اینکه من چقدر وقت خواندن نقش نوشته‌هایم را خوب بازی می‌کنم، می‌تواند مثل همه آثار هنری دیگر دنیا که منتقدان کیفی و تکنیکی و هم سلیقه‌ای و لمسی خودش را داشته باشد و من می‌پذیرم. اما اگر منظور کسی این باشد که آقا موسیقی مهم‌تر است و یا اصلا تو خواندن را کنار بگذار کار‌هایت را بنویس بده دیگری بخواند، بطور واضح رویکرد منتقدانه خوبی نیست و من سخت با هر دو مخالفم.»

آثار هادی پاکزاد که تماما از سروده‌های خودش بود، عموما سوژه محور و اصطلاحا کانسپچوال بودند و در این روند بافت موسیقی ویژه‌ای را دنبال نمی‌کرد.

هرچند عموم آثار او در چارچوب موسیقی الکترونیک و آلترناتیو گنجانده شده بود.

او از 13 سال پیش فعالیتهای خود را در حوزه موسیقی آغاز کرده بود و نخستین آلبوم رسمی‌اش دی ماه سال 94 روانه بازار موسیقی کشور شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------