لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری با دستور دادستان!



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,ناظری

تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام و حافظ ناظری در نیشابور مدعی شد که در پی تدارک برگزاری کنسرت در نوبتی دیگر، دادستان نیشابور تهدید کرده که در صورت هرگونه اقدامی، با شهرام ناظری برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، جواد فرجی در این‌باره گفت: مجوز کنسرت نیشابور پس از حواشی مختلف در هفته‌های گذشته، بار دیگر برای تاریخ 10 و 11 خردادماه برای اجرا در این شهر اخذ شد و برای تامین امنیت برنامه، جلساتی با فرمانداری و مسئولین انتظامی داشتیم و همکاری خوبی با ما شد و همه چیز درست و خوب پیش رفت. این دوستان به من اعلام کردند که جناب دادستان از مواضع‌ سخت‌شان کوتاه آمده‌اند و ان‌شاءالله این کنسرت برگزار خواهد شد.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری در نیشابور در ادامه افزود: صبح روز بعد با همراهی رئیس اداره ارشاد نیشابور خدمت جناب دادستان رفتیم و ایشان باز مخالفت خود را به شکل جدی اعلام کرد. من با اشاره به اخذ تمام مجوزهای قانونی و قولی که آقای فرماندار به استاد ناظری برای برگزاری این برنامه داده بودند، تاکید کردم که این برنامه همه‌ی مجوزها را دارد ولی آقای دادستان خیلی واضح تهدید به برخورد با شخص شهرام ناظری در صورت برگزاری کنسرت کرد.

وی ادامه داد: اصرار ما در این باره بی‌نتیجه بود و تصمیم به لغو این کنسرت گرفتیم.

مدیربرنامه‌های شهرام ناظری نیز در گفت‌وگو با ایسنا، لغو دوباره‌ی این کنسرت را در نیشابور، به‌دلیل دستور دادستان، تایید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------