داریوش فرهنگ به لیست بازیگران سریال آرام می‌گیریم؛ پیوست



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

در ادامه تولید سریال ٤٢ قسمتى"آرام مى گیریم" به کارگردانى روح اله سهرابى و تهیه‌کنندگى فرهاد گلى که فیلمبردارى آن از اوایل اردیبهشت در تهران آغاز شده؛ داریوش فرهنگ نیز براى ایفاى یکى از نقش‌هاى اصلى به این سریال پیوست.

به گزارش ایلنا،  در سریال ٤٢ قسمتى"آرام مى گیریم" داریوش فرهنگ ایفاگر نقش خسرو است که در توضیح این شخصیت آمده است؛ خسرو به عنوان کسى که سال‌هاى سال مورد قضاوت قرار گرفته و مجبور به ترک زادگاه خود بوده است اینک پس از 30 سال به کشور بازمى‌گردد تا از حیثیت از دست رفته خود دفاع کند که در این مسیر دچار اتفاقات پرتعلیقى مى‌شود.

گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی پرلوکیشن و پربازیگر که تصویربرداری را حدود 40 روز پیش کلید زدند، اکنون در منطقه نازی آباد تهران به کار خود ادامه می‌دهند.

"آرام می‌گیریم"به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع‌دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می‌پردازد. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره بازمی‌گردد.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی داریوش فرهنگ

 

روح اله سهرابی، در رابطه با قصه این سریال می‌گوید: "آرام می‌گیریم" بنا دارد ماجرای از هم گسیختگی و فروپاشی یک تفکر و سپس یک خانواده را به تصویر بکشد و البته راه‌های جلوگیری از این اتفاق تلخ و نامبارک را در قالب قصه‌ای کاملا به روز و تازه به نمایش بگذارد. در این سریال نقش یک قوه خردمند و دلسوز در نجات یک خانواده و در نهایت جامعه به خوبی مشهود است.

فرهاد گلی، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی نیز، "آرام می‌گیریم" را برخوردار از قصه‌ای روشنگر برای خانواده و جامعه امروز می‌داند و معتقد است: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات بوجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند.

آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی از جمله بازیگران این سریال هستند.

فیلمنامه این سریال توسط سیدمرتضی مصطفوی و روح اله سهرابی به نگارش در آمده که توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده، بازنویسی شده است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور پروژه: لیلا لاریجانی / مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی/ مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

"آرام می‌گیریم"محصول مشترک شبکه دو سیما و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است که در 42 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخشدر نیمه دوم سال 1395 از این شبکه تولید می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------