«جناب‌خان» نظریه‌پرداز می‌شود!



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,جنابخان

حضور یک مدرس نجوم رزمی کار که با سوالات و بیان نظریه‌هایی از جانب جناب خان روبرو شد، از بخش‌های خندوانه بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته رامبد جوان در «خندوانه» بعد از اجرای خنده 30 ثانیه‌ای به سراغ دعوت از مهمان برنامه رفت و به این بهانه از سپهر اربابی مدرس نجوم که در ورزش‌های رزمی هم سررشته داشت، دعوت به حضور کرد.

وی بعد از آمدنش به درخواست رامبد چند تکنیک رزمی را روی یکی از حاضران اجرا کرد و بعد صحبت به سمت نجوم پیش رفت.

در بخشی از این گپ و گفت اربابی در پاسخ به اینکه آیا آدم فضایی وجود دارد یا نه بیان کرد: به اعتقاد من حتما چنین چیزی ممکن است؛ چرا که حدود 100 میلیارد ستاره وجود دارد که تقریباً یک میلیارد از آن‌ها مشابه خورشیدند. از این تعداد گروهی هم ممکن است منظومه داشته باشند و در هر منظومه سیاره‌هایی هست که برخی از آن‌ها می توانند مشابه زمین باشند؛ پس وجود حیات روی کره دیگری نیز امری منطقی است و حتی ممکن است که برخی از آن‌ها به جهت فرصت بیشتری که به علت شکل گیری سریع‌تر داشته‌اند از ما جلوتر باشند.

این بحث ادامه داشت تا اینکه بعد از یک رفت و آمد، «جناب خان» در حالی که مشغول اجرای تکنیک‌های رزمی بود حاضر شد و سپس از تسلطش بر این ورزش گفت. بعد هم اظهار کرد: من تمام کتاب‌های ژول ورن را خوانده‌ام و الان استاد نجوم هستم. در واقع الان به نوعی همتراز دکترم!

در همین راستا او نظریه «ابَر نو اختر» را با عنوان مثالی از خرابکاری صابر ابر در کودکیش برای مخاطبان توضیح داد و بعد هم اعلام کرد که با عنوان «استاد» مشکلی ندارد و همه می توانند این طور صدایش کنند.

پس از این در پی حرف‌ها و طالع هایی که کمابیش دور و برمان درخصوص شرایط و رویدادهای نجومی برای انجام کارها مطرح می‌شود، «جناب خان» با طعنه از اربابی پرسید: اگر قمر در عقرب باشد، آیا درست است در این حالت دستشویی برویم؟

در بخش دیگر قرار شد که سپهر اربابی برای شاد کردن دل‌هایی در خارج از «خندوانه»، بچه‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست را به رصد و بازدید از زیبایی‌های آسمان ببرد.

جوان هم در آخر پس از اشاره به عوارض اضطراب در بدن بیان کرد: ما به دنیا آمده ایم تا کیف کنیم برای همین خواهش می کنم کمتر حرص بخورید.

بعد هم پس از شعرخوانی گروهی، این برنامه هم با آرزوهای خوب برای مردم ایران به پایان رسید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------