آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

ليلا بلوكات از شكار مرغابي مي گويد



اخباربازیگران,اخبار هنرمندان,ليلا بلوكات

لیلا بلوکات می‌گوید بازیگر فیلم‌های کمدی نیست اما الان فیلم‌‌های جدی خیلی فروش ندارند و به همین دلیل با بازی در فیلم ˝دراکولا˝ این ژانر را امتحان کرد.

 به گزارش هنرآنلاین، لیلا بلوکات از جمله بازیگرانی است که این روزها کمتر در آثار سینمایی دیده می‌شود و بیشتر فعالیت خود را اختصاص داده است به تئاتر و کارهای خیر و عام‌المنفعه.

او درباره کم‌کاری خود در عرصه تصویر گفت: حدود سه سال است کمتر کارهای تصویری انجام داده‌ام و نمایش کار کردم. دلیل این کم‌کاری هم بخشی به این برمی‌گردد که پیشنهاد کاری که خوب باشد به دستم نرسید و این روند ادامه یافت تا پارسال که برای اینکه از کار تصویر دور نمانم در دو فیلم "دراکولا" به کارگردانی رضا عطاران و "آس و پاس" حضور یافتم که در نوبت اکران عید فطر قرار دارند.

وی درباره حضور در فیلم "دراکولا" عنوان کرد: در این فیلم در نقش خواهرزن شخصیت اصلی را دارم که رضا عطاران نقشش را بازی می‌کند، ولی از آنجایی که حدود 13 دقیقه به فیلم، ممیزی خورده است، فکر می‌کنم بخشی از بازی من حذف خواهد شد. این شخصیت درگیری‌های خاص خودش را دارد و درباره آن خیلی توضیح نمی‌دهم، چرا که نمی‌دانم با ممیزی که اتفاق افتاده از آنچه باقی خواهد ماند.

بازیگر فیلم سینمایی "پنج ستاره" درباره حضور در سینمای گیشه بیان کرد: تجربه کار گیشه‌ای نداشتم و اغلب کارهایم جدی و خاص هستند. در واقع جنس کار سینمای گیشه را تجربه نکرده بودم و دوست داشتم آن را نیز امتحان کنم. نمی‌دانم بازخورد مخاطبان چگونه خواهد بود، شاید سلیقه من کار گیشه‌ای نباشد، اما مردم این جنس کار را دوست دارند و وقتی می‌بینم با دیدن این فیلم‌ها حالشان خوب است و سرگرم شدند و نسبت به آن واکنش خوبی دارند و امروز بیشتر فیلم‌ها نیز در همین ژانر ساخته شده و فروش میلیاردی خوبی داشتند، سعی کردم آن را امتحان کنم.

وی ادامه داد: من بازیگر جدی هستم و بازیگر کمدی نبوده‌ام و همیشه در فیلم سلیقه‌ام فیلم‌هایی چون کارهای بیضایی، فرمان آرا و... ولی الان فیلم‌‌های جدی خیلی فروشی ندارند. بنابراین سعی کردم این تجربه را داشته باشم و با مردم همراه شوم چرا که من بازیگرم و از من توقع دارند هر ژانری را تجربه کنم. فیلم "دراکولا" یک فیلم در ژانر کمدی وحشت است و "آس و پاس" نیز یک فیلم فانتزی عشقی است.

بلوکات درباره عوامل فروش خوب فیلم‌ها افزود: ما می‌توانیم از جنس کارهای جدی را نیز جلو ببریم، اما دو حالت دارد یا این فیلم‌ها، فیلم‌هایی هستند که در جشنواره فیلم فجر دیده شدند و نظر مثبت روی آن‌ها بود و سیمرغ جشنواره را از آن خود کردند که ماحصلش فروش خوب در گیشه است و یا برخی کارها خوب هستند، اما از آنجایی که در جشنواره مهجور می‌مانند درنتیجه در گیشه تماشاچی خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که سینمای جدی برایش زحمت کشیده می‌شود، اما این دو ژانر از نظر قصه بسیار با هم فرق دارند و مردم دوست دارند وقتی برای تفریح به سراغ سینما می‌روند آن زمانی را که در سالن سینما هستند، بخندند و شاد از سالن بیرون بیایند. ولی فیلم‌های موفق در سینمای جدی هم بسیار داریم که فروش میلیاردی داشته‌اند.


بازیگر "اخراجی‌ها"که این روزها با نمایش "شکار مرغابی" روی صحنه می‌رود درباره این نمایش نیز گفت: "شکار مرغابی" یک کار روسی است نوشته الکساندر وامپیلف به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه. این نمایش تاکنون در ایران به روی صحنه نرفته و حتی کتابش نیز منتشر نشده است و برای اولین بار است که به روی صحنه می‌رود و دیده می‌شود. نقشی که به من پیشنهاد شد در سبک و سیاق کارهای قبلی‌ام بود. به همین خاطر نقش دیگری را پذیرفتم که تا به حال مشابهش را بازی نکرده باشم. در "شکار مرغابی" نقش شخصیت اصلی نمایش را که یک معلم است، ایفا می‌کنم. او فوق‌العاده منظم بوده و قوانین خاص خودش را دارد، اما همسرش مردی سبک‌سر، خیانت‌کار و شراب‌خوار است. این مرد در زندگی‌اش عاشق شکار مرغابی است اما همسرش می‌داند که او فقط ادعای شکار مرغابی را دارد و هیچ‌وقت از پس این کار برنمی‌آید.

وی درباره برنامه‌های آتی خود نیز عنوان کرد: حتماً بعد از این نمایش، نمایش دیگری را انتخاب خواهم کرد، ولی از آنجایی که هیچ‌کدام از پیشنهاد‌ها هنوز قطعی نشده و قراردادی امضا نشده است فعلاً درباره آن‌ها صحبتی نمی‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------