آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مهدی یراحی و محسن یگانه برای «ماه عسل» می‌خوانند/ صدای علیزاده برای «برادر»



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,تیتراژ

حضور قطعات ویژه ماه مبارک رمضان از «مهدی یراحی»، «محسن یگانه»، «محمد علیزاده»، «شهاب رمضان»، «علی زندوکیلی»، «حجت اشرف زاده» و ««حسین توکلی» از گرمای شب‌های تابستانی این ماه مبارک در تلویزیون خبر می‌دهد.

به گزارش صبا، تیتراژهای برنامه های مناسبتی و سریال های ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین و داغ ترین بحث ها در میان مخاطبان تلویزیون در این ماه مبارک است.

در اهمیت این تیتراژها باید عنوان کرد که خیلی از خواننده های مطرح موسیقی پاپ که در این ایام ماه مبارک رمضان تیتراژی در تلویزیون اجرا کرده اند، شهرت فعلی خود میان مخاطبان را مدیون این برنامه ها می دانند.

به همین منظور به دلیل اهمیت ویژه  تیتراژهای ماه مبارک رمضان دست به معرفی خوانندگان این تیتراژها می زنیم.

مهدی یراحی و محسن یگانه برای «ماه عسل» می خوانند
«ماه عسل» پربیننده ترین برنامه تولیدی سازمان صدا و سیما در شب های ماه مبارک رمضان با اجرای احسان علیخانی، که در بهترین زمان یعنی ساعتی پیش از آغاز افطار کار خود را آغاز می کند. تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل مانند سال های گذشته روی مقوله موسیقی دقت‌نظر ویژه‌ای به خرج داده به همین خاطر است که مثل سال های گذشته «مهدی یراحی» خواننده ثابت ماه عسل در کنار «محسن یگانه» که برای دومین بار است که تیتراژ این برنامه را می خواند حضور خواهد داشت.

حضور «محسن یگانه» در تیتراژ ماه عسل در حالی رخ می‌دهد که این خواننده پس از سال 86 باوجود تمایل همکاری علیخانی، یگانه همكاری‌اش را ادامه نداد که موجب بوجود آمدن حرف و حدیث های بسیاری شد. ظاهرا تیتراژ ماه عسل 95 خط بطلانی به همه شایعه ها و حرف پراکنی ها است و این بار «محسن یگانه» برای دومین بار ماه عسل 95 را اجرا خواهد کرد.

اما از سوی دیگر قرار است این برنامه هر شب با صدای «مهدی یراحی» که در سال های گذشته رضایت مخاطب را در قطعاتش در برنامه ماه عسل کسب کرده است به پایان برساند. یراحی پیش از این قطعاتی پرمخاطبی چون «هوای تو»، «هرجای دنیایی دلم اونجاست»، «سازش» و «بغض تو» را در کارنامه دارد. حال باید دید تیتراژهای برنامه ماه رمضان 95 «احسان علیخانی» مانند سال گذشته حواشی را به دنبال خود خواهد داشت یا این بار با همین پیش بینی ها مخاطب را آماده برای سفره های افطار خواهد کرد.

محمد علیزاده برای «برادر» می‌خواند
سریال «برادر» به کارگردانی «جواد افشار» گزینه قطعی شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان امسال است. «محمد علیزاده» با این مجموعه تلویزیونی پس از مدت‌ها به تلویزیون بازگشته و پس از ماه ها سکوت صدای او با دوباره به مخاطبانش هدیه می شود. این خواننده در تیتراژ سریال «برادر» با «معین راهبر» به عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده است.

«شهر باران» برای «شهاب رمضان»
«شهاب رمضان» برای دومین بار تیتراژ برنامه «شهر باران» را اجرا خواهد کرد. این ویژه‌برنامه شبکه اول سیما هر روز همزمان با لحظات افطار پخش می‌شود. «شهاب رمضان» این بار برای تولید تیتراژ «شهر باران» در بخش ملودی با «وحید پویان»، در بخش ترانه با «احمد امیرخلیلی» و برای تنظیم با «حامد برادران» همکاری کرده است.

«علی زندوکیلی» با «پادری» می آید
مخاطبان موسیقی اصیل ایرانی امسال شنونده صدای «علی زندوکیلی» در تلویزیون با سریال «پادری» خواهند بود. سریال «پادری» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» است که از شبکه اول سیما پخش می‌شود. «پادری» عنوان قسمت دوم سریال «دودکش» است که ماه رمضان دو سال پیش از شبکه یک پخش شد.

«حجت اشرف‌زاده» با دو تیتراژ
خواننده آلبوم «ماه و ماهی» را باید پرکارترین چهره ماه مبارک رمضان دانست. اولین تیتراژ «حجت اشرف‌زاده» برای برنامه «عقیق» به تهیه‌کنندگی «محمود قنبری» است که هر شب از شبکه تهران پخش خواهد شد. این خواننده موسیقی تلفیقی امسال در قاب شبکه یک سیما هم حضور دارد و تیتراژ برنامه «شب‌های شیدایی» را اجرا می کند.

«حسین توکلی» در ماه مبارک رمضان
«حسین توکلی» این بار با تیتراژ پایانی برنامه «جشن رمضان» از شبکه پنج به تلویزیون می آید.

شنیده ها حاکی از است که برای این اثر با یکی از تنظیم‌کننده‌های مطرح موسیقی پاپ ایران همکاری کرده است.

گفتنی است که اخبار تکمیلی و تمامی قطعات در روزهای آینده در خبرگزاری صبا قرار خواهد گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------