آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیروز کریمی با علی پروین به میدان می‌آید / تصاویر



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

مسابقه خانوادگی بین هنرمندان و کسانی که می‌شناسیدشان، از بخش‌های ویژه «خندوانه» برای ماه رمضان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان این بار «خندوانه» را با تبریک آمدن ماه رمضان و توصیف حال و هوای این ایام، از سحر گرفته تا افطار شروع کرد. بعد هم از سیامک انصاری و دوستش که فرشی تکه دوزی شده را به مناسبت سالروز تولد «خندوانه» در دومین سال کاری‌اش و 335 مین قسمتش به این برنامه هدیه کرده بودند، مفصل تشکر کرد.

در ادامه رامبد از صفای دورهمی های خانوادگی ماه رمضان گفت و درباره برنامه ویژه‌اش برای این ماه عنوان کرد: این دور هم جمع شدن آن قدر مهم است که ما هم تصمیم گرفتیم تا در ماه رمضان مسابقه‌ای با عنوان «خانواده با حال» را برگزار کنیم. مسابقه‌ای که در آن 12 نفر از شخصیت‌هایی که می شناسیدشان به همراه خانواده‌هایشان در سه مرحله در برنامه با هم رقابت می‌کنند، تا جایی که نهایتا با رای شما سه خانواده با حال برگزیده می شوند.

پس از اعلام این خبر شرکت‌کننده‌ها یکی یکی به روی صحنه آمدند و هرکدام گروهشان را که حداقل 3 عضو و حداکثر 5 عضو دارد، معرفی کردند.

بهرام عظیمی، محمدرضا رودکی، لاله اسکندری، رضا بنفشه خواه، فاطمه گودرزی، وحید شمسایی، برزو ارجمند، بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)، سوسن پرور، مهران رجبی (که پسرش به جای او آمده بود)، حسین عرفانی (دوبلور) و فیروز کریمی شرکت کنندگان مسابقه ای هستند که در ماه رمضان شاهدش هستیم.

هنگام معرفی اعضای گروه هر یک از آن‌ها، فیروز کریمی نوید حضور علی پروین و رضا مطلبی را داد و گفت: بقیه را اسم نمی‌برم؛ چون ممکن است رقبا پیش از مسابقه رویشان کار بکنند و نقشه هایی داشته باشند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

 

سوسن پرور هم بیان کرد: ما سه خواهریم و هر سه می‌آییم، البته اگر طی این مدت فرصت ازدواج پیدا و عروسی کنم، همسرم هم خواهدآمد.

بعد از این صحبت‌ها و یک رفت و آمد جمع و جور مسابقه‌ای جدا از برنامه ماه رمضان بین هنرمندان حاضر در بخش هایی چون پینگ پنگ، دارت، بادکنک باد کردن، برگزار شد.

در نهایت هم جوان دعا کرد که به حق این ماه همه بیماران از بستر بیماری بلند شوند و  همچنین شادی و دل خوش را برای همه مردم ایران آرزو کرد.

شاد باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------