آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

افخمی «پرستاران» را می سازد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پرستاران

سریالی ۵۲ قسمتی با نام موقت «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی از ماه دیگر کلید می خورد.

روزنامه بانی فیلم - سریال تلویزیونی «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و به تهیه کنندگی داوود هاشمی با قصه ای در فضایی با حال و هوای بیمارستان از ماه دیگر در تهران کلید می خورد.

این سریال که با طرح اولیه ای از علیرضا افخمی شکل گرفته در حال حاضر در مرحله پیش تولید، انتخاب بازیگر، بازدید لوکیشن ها و… قرار دارد. افخمی درباره ساخت این سریال و زمان پخش آن به بانی فیلم می گوید: سریال «پرستاران» را با تمی جدی همراه با فیروزه قشقایی می نویسم و قرار است با پیشرفت داستان، در بخش های بعدی نویسندگان دیگری به ما اضافه شوند.

کارگردان سریال های «عملیات ۱۲۵»، «۵ کیلومتر تا بهشت»، «او یک فرشته بود» و… اشاره می کند: ساخت این سریال با نام موقت «پرستاران» منوط به مهیا بودن شرایط مساعد است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از ماه آتی سریال کلید می خورد و به احتمال قوی شب های زمستان روی آنتن خواهد رفت.

همچنین گرچه این سریال تمی جدی دارد، اما برای کاستن از شدت تلخی قصه ها و تلطیف فضا از حضور برخی کاراکترهای شیرین در قصه بهره خواهیم برد. هنوز بازیگران این مجموعه انتخاب نشده و براساس شکل گیری قصه ها کم کم با بازیگران اصلی این مجموعه وارد مذاکره خواهیم شد.

علیرضا افخمی پیش از این نویسنده مجموعه هایی چون «روز حسرت» و «اغما» نیز بوده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------