آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سوگل طهماسبي؛ بازیگر شخصیت دو وجهی سریال «برادر»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,طهماسبي

سوگل طهماسبی بازیگر سریال های تلویزیونی از جمله « فاصله ها» ، «کیمیا» ،‌« یوسف پیامبر»و« روزگار قریب» بوده و در حال حاضر از بازیگران سریال آماده پخش « برادر» برای ماه رمضان است. ا

روزنامه بانی فیلم - سوگل طهماسبی بازیگر سریال های تلویزیونی از جمله « فاصله ها» ، «کیمیا» ،‌« یوسف پیامبر»و« روزگار قریب» بوده و در حال حاضر از بازیگران سریال آماده پخش « برادر» برای ماه رمضان است. این بازیگر در فاصله بین دو سریال «کیمیا» و « برادر» در فیلم سینمایی « هنگامه» بازی کرده و این فیلم اکنون در حال اکران است. حضور وی در سریال « برادر» سومین همکاری او با جواد افشار است.

وی درباره حضور در سریال برادر به ما توضیح می دهد:« اخیرا سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار را بازی کردم. این سریال برای ماه رمضان پخش خواهد شد. من در این سریال بازی در نقش مریم دختر خانواده اصلی داستان را بر عهده دارم. مریم خبرنگار است و در خانواده نیز نقش دختری دلسوز را دارد». وی در ادامه می افزاید:« مریم به واسطه شغلش فردی کنجکاو است و به طور کلی دارای دو بعد شخصیتی است و فردی امین و مهربان است. حضور در سریال « برادر» سومین همکاری من و آقای افشار است.

صمیمیت در پشت صحنه این کار حاکم بوده و امیدوارم این حس به مخاطب منتقل می شود. بازی در سریال «برادر» با فاصله کمی از پایان سریال«کیمیا» اتفاق افتاد ، در نتیجه خیلی امکان فعالیت در آثار دیگر را نداشتم و در حال حاضر تنها فیلم « هنگامه» به کارگردانی آقای داسارگر و بازی من و سایر همکاران در حال اکران است». این بازیگر در پایان اشاره می کند:« از آقای افشار برای اعتماد دوباره اش به من ، ممنون هستم. درباره شرایط تلویزیون نیز تنها امیدوارم تا مشکلات حل شود و مدیریت جدید بتواند تغییرات مثبتی در رویکرد تلویزیون ایجاد کند».

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------