تصویربرداری «کشیک قلب» به پایان رسید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کشیک قلب

تصویربرداری مینی سریال «کشیک قلب» دو روز پیش به اتمام رسید و هم اکنون این سریال مراحل تدوین، صداگذاری و آهنگسازی را پشت سر می گذارد.

علی پورکیانی تهیه کننده مینی سریال 5 قسمتی «کشیک قلب» در خصوص آخرین مراحل این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: تصویر برداری «کشیک قلب» سه روز پیش به اتمام رسید. هم اکنون مشغول مراحل تدوین، صداگذاری و آهنگسازی کار هستیم.

 

وی در ادامه اظهار داشت: قصه این کار در شب های قدر می گذرد. داستان سریال مربوط یک پزشک جوان(محسن کیایی) در بیمارستان است که  در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود. همین اتفاق ادامه داستان را رقم می زند. 

تهیه کننده «کشیک قلب» گفت: یکی از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که این سریال در سه مقطع زمانی داستان را روایت می کند. یکی مربوط به دوران کودکی پزشک، دیگری دوران جوانی او یعنی سال های 80تا83 ودر نهایت زمان حال.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که می توان به ان اشاره کرد مربوط به گریم ها است.  طبیعتادر این سریال شاهد گریم های متفاوتی از بهاره رهنما ومحسن کیایی هستیم.

پورکیانی در مورد روند شکل گیری ایده وطرح داستان این کار تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموعه «دودکش» از جانب مرکز هنرهای نمایشی« سیما فیلم»،  برای پخش در شب های ماه مبارک در نظر گرفته شده بود، تصمیم برآن شد تا برای شبهای قدر کاری مجزا در نظر گرفته شود که متناسب با حال وهوای این شبها وایام باشد. به همین دلیل ما طرحی را ارائه کردیم که مورد تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: نگارش متن «کشیک قلب» تا اواخر ماه فروردین به اتمام رسید و پیش تولید در اردیبهشت آغاز شد. تمام مراحل تصویربرداری در تهران ومناطق شرق، شمال وغرب آن انجام شد.
 
این تهیه کننده توضیح داد: یکی از نکاتی که امسال ماه رمضان با آن مواجه هستیم تداخل رویدادهای مهم ورزشی با کارهای مناسبتی این ماه است. این موضوع تأثیر زیادی در روند بازخوردها و جذب مخاطبان می گذارد. اما نباید از این نکته غافل شد که ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت بینندگان به کار بسته ایم. بنابراین از اینجا به بعد کار بستگی به نظر مخاطبان خواهد داشت.

«کشیک قلب» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام، تهیه کنندگی علی پورکیانی و با بازی محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی و با حضور آتیلا پسیانی، کاظم ه‍ژیرآزاد و بهاره رهنما است.

دیگر عوامل آن عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه: الهام اخوان، عکاس: مهدی دلخواسته.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------