آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

امیرمحمد زند: امیدوارم از شبکه‌ «جم» سر درنیاوریم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,امیرمحمد زند

امیرمحمد زند بازیگر می‌گوید از دو سال پیش تا الان تعداد آدم‌هایی که در تلویزیون کار کرده‌اند از 100 نفر بیشتر نیست و همان آدم‌هایی که در این دو سال کارکرده‌اند، امروز هم در سریال‌ها دیده می‌شوند.

امیرمحمد زند بازیگر درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: این روزها مشغول تمرین تئاتر "زورو" هستم که به زودی به روی صحنه می‌‎رود. یک نمایش دیگر هم روی صحنه دارم و از سوی دیگر در حال بازی در یک سریال هستم.

وی ادامه داد: در کنار این‌ها روی فیلمنامه‌ خودم مشغول کار هستم که اگر خدا بخواهد و بتوانم اسپانسر خوبی پیدا کنم خودم آن را کارگردانی می‌کنم، اما چون هنوز اسپانسر پیدا نکرده‌ام، زمان تولید آن مشخص نیست ولی تلاش می‌کنم قبل از نیمه دوم امسال کلید بزنم.

 

این بازیگر درباره ژانر فیلم خود نیز افزود: از آنجایی که در سینمای امروز خیلی ژانر معنا ندارد و دسته‌بندی نمی‌شود برای آن داشت و معمولاً همه فیلم‌ها میکسی از تمام ژانرها شده است، این فیلم نیز از لحظات تراژیک تا کمدی و ترسناک را در برمی‌گیرد و بیشتر در حوزه جامعه‌شناختی و روان‌شناختی خواهد بود.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی امیرمحمد زند


بازیگر فیلم "اتوبوس شب" با اشاره به اینکه چند کاری در نوبت اکران و پخش دارد بیان کرد: فیلم "حیرانی" را در نوبت اکران دارم که یک سال است از سرنوشت آن خبر ندارم. در آن فیلم با خانم نیوشا ضیغمی و امین حیایی هم‌بازی بودم. یک مینی سریال شش قسمتی آماده پخش دارم به اسم "گناه چهارم" و یک اپیزود هم در سریال " در قصه‌ها زندگی می‌کنند" را هم به تازگی به پایان رساندم که فکر می‌کنم از نیمه دوم سال از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

زند درباره کم‌کاری خود و دلایل آن نیز اظهار کرد: چند سالی است که در انتخاباتم سخت‌گیرتر شدم و حساسیت‌هایم نیز بالاتر رفته و وسواس بیشتری در انتخاب‌هایم دارم. از بعد دیگر وضعیت تلویزیون اصلاً خوب نیست و روزگار خوبی را سپری نمی‌کند. از دو سال پیش تا الان تعداد آدم‌هایی که در تلویزیون کار کرده‌اند از 100 نفر بیشتر نیست و همان آدم‌هایی که در این دو سال کارکرده‌اند، امروز هم در سریال‌ها دیده می‌شوند. به طور مثال نگاه کنید بازیگران سریال مناسبتی"برادر" که درحال پخش است با سریال "کیمیا" که دو سال ساختش تولید کشید، هیچ فرقی ندارد و همین‌طور باقی کارها و این مشخص می‌کند که ماجرا از چه قرار است. امیدوارم تغییر و تحولات جدید مدیریتی در سازمان صداوسیما مؤثر باشد و فردا روز ما از شبکه‌های دیگری چون جم سر درنیاوریم.

وی توضیح داد: وقتی به هنرمند بی‌توجهی و بی‌مهری شود، آن هم چند سال و از آنجایی که همواره بحث معیشت مطرح است و این در دین اسلام هم ذکر شده است، احتمال اینکه از کشور بروم زیاد است اما اینکه در این شبکه‌ها حضور داشته باشم از زنده بودنم بسیار کمتر است. متأسفانه سینما دست گروه‌های جزیره‌ای است و تلویزیون هم با یکسری آدم معدود کار می‌کند، بنابراین بهتر است آدم باقی عمرش را جور دیگری زندگی کند.

بازیگر فیلم سینمایی "تقاطع" همچنین درباره ورود چهره‌های جدید به سینما و تلویزیون نیز اظهار کرد: چهره جدید مرد در صورتی معرفی می‌شود که یا سرمایه‌گذار باشد یا اسپانسر و یا هزینه کل فیلم را پرداخت کند و ورود چهره‌های زن نیز به عوامل دیگر بستگی دارد، اما اساساً بازیگر خوب دیگر معرفی نمی‌شود. به زعم من هر کسی که جلوی دوربین قرار می‌گیرد بازیگر نیست و هر کسی که جایزه گرفت بازیگر خوبی نیست، بازیگری نیاز به یک ممارست و پوست‌اندازی دارد. خاک صحنه خوردن امروز تبدیل به جوک شده است و انگار بزرگان این عرصه راه را اشتباه رفته‌اند. این مشکلات زمانی حل می‌شود که مدیریت درست در کشور حاکم باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------