آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اضافه شدن 6 بازیگر جدید به «روزهای بی‌قراری» / عکس



در حالیکه بیش از یکماه از آغاز تصویربرداری سریال «روزهای بی‌قراری» می‌گذرد، 6 بازیگر جدید به این مجموعه اضافه شدند.

 به گزارش فارس،تصویربرداری این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی همچنان با حضور بازیگران اصلی شامل پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی و با حضور ابوالفضل پورعرب در تهران ادامه دارد و در روزهای پایانی تصویربرداری در لوکشین‌های تهران 6 بازیگر جدید به گروه پیوستند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بی قراری

 

والیه علوی عطیه غبیشابی، حمیدرضا هدایتی، حسام منظور، فاطمه واحدی و زهرا برومند 6 بازیگری جدیدی هستند که به «روزهای بی‌قراری» پیوسته‌اند که با توجه به تنوع جغرافیایی این سریال و تصویربرداری در 4 استان مختلف دو بازیگر از اصفهان، یک بازیگر از همدان و یک بازیگر از گیلان هستند.

براساس این گزارش، طی هفته گذشته تصویربرداری سکانس‌های مربوط به منزل سارا با بازی پژمان بازغی، سارا صوفیانی و کامران تفتی به پایان رسید و گروه تولید در حال حاضر در بیمارستان گاندی مشغول به کار هستند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بی قراری

 

همچنین دکتر بهروز امامی فوق تخصص قلب و عروق در این سریال در نقش واقعی خودش حضور پیدا کرده و به دلیل همراهی صمیمانه مدیریت و پرسنل هتل-بیمارستان گاندی با گروه تولید «روزهای بیقراری» امیرحسین شریفی تهیه‌کننده این سریال از این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

در حال علاوه پرهام وفایی مشغول تدوین همزمان «روزهای بیقراری» است و شاهرخ شریفی نیز کار صداگذاری را آغاز کرده است.

براساس این خبر، یکی از ویژ‌گی‌های این سریال این است که در4 استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران،اصفهان،همدان و گیلان تصویربرداری می‌شود و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی و مطرح آن استان به گروه می‌پیوندند.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از:

کارگردان: کاظم معصومی،نویسنده:مهدی بهپور،مدیر تصویربرداری شهریار اسدی،مدیر صدابرداری:آرش برومند،مدیر برنامه ریزی: نغمه نظری، مدیر چهره پردازی : جلال امیری مرندی،طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست،تدوینگر: پرهام وفایی، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی،هماهنگی تولید:مهدی شریفی، دستیار: حمید باب الحوائج،عکاس:سیما محمدی، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر،مدیر تولید:جعفر صمدی،تهیه کننده:امیر حسین شریفی،به سفارش حوزه سیمای استانها.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------