آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

نیوشا ضیغمی: کمرنگ شدن خطوط قرمز سینما را جذاب‌تر می کند / سالن سینما کم است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ضیغمی

امیدوارم در مجلس جدید به معضل کمبود سالن سینما توجه شود؛ چراکه بسیاری از شهرها سالن ندارند و سال هاست که سینمای ایران با این مشکل روبروست.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص توقع خود از نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی برای بهبود وضعیت سینما گفت: من برای بار چندم این را می گویم که سالن سینما اولین چیزی است که سینمای ما نیاز دارد؛ امیدوارم در مجلس جدید به این معضل توجه شود؛ چراکه بسیاری از شهرها سالن ندارند و سال هاست که سینمای ایران با این مشکل روبروست.

وی ادامه داد: اگر فضا برای سینماگرها بازتر شود و فیلمنامه ها بتواند خطوط قرمز کمتری داشته باشد، آن موقع سینما جذاب تر خواهد شد، مخاطب با سینما ارتباط بهتری خواهد داشت و در نتیجه شاهد رونق سینما خواهیم بود. به همین دلیل از مسئولان می خواهم که از به تصویر کشیده شدن معضلات اجتماعی نترسند و برعکس شرایطی را در سینما فراهم کنند تا به این قسم مسائل که خیلی وقت ها آموزنده هم هستند، بیشتر پرداخته شود.

بازیگر «گشت ارشاد» در بخش پایانی صحبت هایش ضمن متعادل خواندن ترکیب نمایندگان مجلس فعلی اظهار داشت: امیدوارم نمایندگان جدید در جهت ساخته شدن موضوعات مورد نیاز مردم و همچنین حل مشکلات اقتصادی  که مدتی است مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گام بردارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------