آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

مهران رجبی:«سرزمین کهن» سریالی فاخر است / همه چیز طبق روال پیش می‌رود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سرزمین کهن

در حال حاضر لوکیشن سریال «سرزمین کهن» تهران است و همه چیز طبق روال پیش می‌رود.

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص سریال «سرزمین کهن» گفت: در حال حاضر لوکیشن سریال «سرزمین کهن» تهران است و همه چیز طبق روال پیش می‌رود.
 
وی در خصوص حضور خود جلوی دوربین سریال ادامه داد: بله، خودم جلوی دوربین رفتم و دیگر بازیگران هم به ترتیب حضور دارند. به نظرم «سرزمین کهن» سریال فاخری است و قطعا مخاطب جذب آن می شود.
 
گفتنی است؛ سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی است که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین دهه ۲۰ تا ۵۰ می‌پردازد، این سریال در ابتدای پخش با اصلاحاتی مواجه و بعد پخش آن متوقف شد.
 
بعد از آن پخش مجدد و تولید دوباره آن هر بار به وقتی دیگر موکول می شد تا اینکه اواخر سال گذشته بار دیگر تولید دوباره این مجموعه بر سر زبان ها افتاد.

به گفته کمال تبریزی، سریال «سرزمین کهن» مجدد تصویربرداری می شود. این سریال نمایش خود را شروع کرد اما به خاطر سوء تفاهم که به وجود آمد نمایش آن دو سال گذشته متوقف شد و در حال حاضر فاز سوم شروع شده است. خوشبختانه از پاییز پخش سریال آغاز می‌شود. در ضبط قبلی دو قسمت حذف شده بود اما این بار به صورت کامل از ابتدا از تلویزیون پخش می‌شود.
 
از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میتراحجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی و... اشاره کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------