آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

مجید مظفری: بودجه مناسب نباشد کار تلویزیونی کیفیت نخواهد داشت



اخبارباازیگران,اخبارهنرمندان,مجید مظفری

مجید مظفری جزو آن دسته از بازیگران است که معمولا در مجموعه‌های ماندگاری ایفای نقش کرده که حضورش در خاطرمان مانده است.

 او در ماه‌های اخیر از تلویزیون فاصله گرفته است و در گفت‌وگو با صبا عنوان کرد: در سال‌ها و ماه‌های پیش، چندین پیشنهاد برای بازی در سریال‌های تلویزیونی داشته‌ام اما در حال حاضر حتی یک پیشنهاد هم ندارم. به هر حال هرکسی یک ژانر را می‌پسندد و یک سلیقه‌ای دارد، سلیقه من و کارهای من طوری نبوده است که با پیشنهادهای مطرح شده متناسب باشد.


مظفری در ادامه از ویژگی‌های نقش‌های پیشنهادی‌اش گفت: اغلب کارهایی که پیشنهاد می‌شود، تکراری است من نیز در وهله اول نقش‌های تکراری را نمی‌پذیرم بعد از آن پروژه باید متن و بودجه خوبی داشته باشد به دلیل این که بودجه برای کیفیت کار خیلی مهم است. امیدوار هم نیستم چون ریاست جدید سازمان هم که هنوز مشغول به کار نشده است تا سرو سامانی به وضعیت کمبود بودجه بدهد. البته باید چند ماه بگذرد تا ببینیم هدف و سیاستشان چطور است.

این بازیگر که در حال حاضر برای سینما فعالیت می‌کند توضیح داد: هم اکنون یک پروژه سینمایی دارم اما در سینما نیز مسائل بودجه و سرمایه‌گذاری مطرح است. امیدوارم دولت، بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین بودجه بنیاد فارابی را بدهد تا گره این مشکل باز شود. ناگفته نماند، تهیه‌کنندگان ما از سینما و تلویزیون جدا شده‌اند و دولت باید به آنها تسهیلات بدهد تا حفظ شوند اما این کار را نمی‌کند. از طرفی برخی از سرمایه‌گذاران هستند که باید برای کارشان تضمین فروش وجود داشته باشد اما به هیچ وجه تضمینی برای فروششان وجود ندارد زیرا ممکن است هر لحظه فیلم یا سریالشان توقیف شود.

 

من نیز برای تولید مستثنی از دیگران نیستم اما مهم‌تر از هر چیزی جلب اعتماد است. برای هر کسی باید در ابتدا اعتماد وجود باشد که بتواند برگردد. در نهایت باید بگویم همه مسائل به بودجه مربوط می‌شود و این خیلی مهم است. من به‌شدت روی این مسائل ناامید هستم ولی امیدوارم با آمدن علی‌عسگری و آمدن بودجه و سرمایه مناسب این مشکلات حل شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------