آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مریم امیرجلالی: به امید اینکه دیگر بازیگری به شبکه‌های ماهواره‌‌ای هجرت نکند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مریم امیرجلالی درباره وضعیت این روزهای تلویزیون و روزهای پیش‌رو، ابراز امیدواری که جعبه جادویی بتواند جوابگوی همه مخاطبان در سراسر ایران شود.

این بازیگر که این روزها فعالیتی در تلویزیون ندارد در گفت‌وگو با ایسنا در ادامه مطلب بالا گفت: امیدوارم روزی برسد که تلویزیون خواسته‌ مردم را عملی کند و سریال‌های خوب بسازد؛ سریال‌هایی همچون «هزاردستان»، «امیرکبیر»، «سلطان و شبان» و «کمال‌الملک»؛ این سریال‌ها کجا رفتند؟ امیدواریم تلویزیون بار دیگر چنین سریال‌هایی بسازد.

او درباره‌ی تغییرات مدیریتی در تلویزیون مطرح کرد: امیدوارم روزی جعبه جادویی ما جوابگوی مثبتی برای مخاطبان باشد و دیگر هیچ بازیگری با خفت و خواری به شبکه‌هایی که اصلا آن‌ها را قابل نمی‌دانیم، هجرت نکند.

این بازیگر درباره اینکه آیا پیشنهادی از سوی تلویزیون برای حضور در مجموعه‌های تلویزیونی داشته است، گفت: به هیچ عنوان پیشنهادی نشده است. یک زمانی دوست داشتیم کارهای خوبی برای تلویزیون بسازیم و سرکارها با تمام انرژی به دنبال این بودیم که دل مردم را شاد کنیم اما در حال حاضر تلویزیون جای کسانی شده است که براساس رابطه در آن حضور دارند نه ضابطه.

امیرجلالی سپس تصریح کرد: مدیر فقط این نیست که مدیر باشد، مدیر باید نیاز مخاطب را برآورده کند. مدیر باید با هنرمندان، برنامه‌سازان و دست‌اندرکاران به گفت‌وگو بنشیند و تصمیم بگیرد که چه برنامه‌هایی قرار است اجرا شود، چقدر کارها قرار است تقسیم شود.

او سپس بیان کرد: متأسفانه بازیگران در تلویزیون تکراری شده‌اند و مخاطب از این شرایط راضی نیست؛ چرا مخاطبان باید پای سریال‌های ماهواره‌ای بنشینند که در آن جز خیانت چیز دیگری نمایش داده نمی‌شود.

جلالی در پایان سپس با یادآوری سریال‌هایی که در آن ایفای نقش کرده است، از جمله «خانه به دوش»، «چهاردیواری»، «ترش و شیرین» و ... گفت: مخاطبان هنوز هم که هنوز است زمانی که این مجموعه‌ها از تلویزیون بازپخش می‌شود آن‌ها را دنبال می‌کنند، چرا که کارهای موفقی بوده‌اند. اگر جز این بوده باشد چرا این مجموعه‌ها را بازپخش می‌کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------