پیراهن قهرمان تیم ملی بسکتبال ایران، به «دورهمی» اعطا شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمی

پیراهن قهرمان تیم ملی بسکتبال ایران، به «دورهمی» اعطا شد

قهرمان تیم ملی بسکتبال ایران پیراهن خود را با امضای تمام بازیکنان تیم، به موزه برنامه تلویزیونی «دورهمی» سپرد.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» در سومین شب از سری جدید خود با میزبانی صمد نیکخواه بهرامی قهرمان بسکتبال ایرانی به روی آنتن رفت و به موضوع تفاهم و بازتاب آن در جامعه امروزی پرداخت.

مهران مدیری در ابتدای این برنامه بنا به تعریفی از واژه تفاهم بیان کرد: کلمه «تفاهم» از ریشه درک به میان می‌آید و زمانی معنا پیدا می‌کند که انسانها مجبور می‌شوند در کنار یکدیگر با تفاهم زندگی کنند و در این زندگی و یا شراکت، در هر موقعی که بحث عدم تفاهم به وجود می آید همه بدون استثناء طرف مقابلشان را مقصر این عدم درک می‌دانند.

همچنین در ادامه «دورهمی» مجری این برنامه در قالب اجرای استندآپ کمدی به موضوعات عشق بدون تفاهم و یا تفاهم بدون عشق و همچنین هنجارها و ناهنجاری‌های روزمره جوامع بشری اشاره کرد و بعد از اجرای نمایشی به گفتگو با صمد نیکخواه بهرامی قهرمان تیم ملی بسکتبال ایران نشست.

نیکخواه در ابتدای گفته‌های خود پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان و تماشاگران داخل استودیوی «دورهمی» در پاسخ به این سوال که چرا همه شما را فردی با کلاس می‌دانند، توضیح داد: این لطف مردم و بسکتبال دوستان است اما من همیشه خودم بودم و نمی‌دانم شاید واقعا باکلاس باشم شایدم هم نه!

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط فیزیکی‌ام من را مجبور کرد از فکرم استفاده کنم، گفت: بسکتبالیست‌ها از لحاظ شرایط فیزیکی قد بلندی دارند و من در بین دوستان از لحاظ بلندی قد آن دست بازیکن‌ها، کمی متوسط به پایین هستم و چون همیشه در بازی‌ها جنب و جوش زیادی ندارم، سعی کردم از تمام فکرم استفاده کنم و به صورت تخصصی در بخش شوت زن و یا امتیاز آور تیم هستم.

نیکخواه بهرامی از خاطرات دوران کودکی خود در کنار برادرش آیدین گفت و به این اشاره کرد که با آیدین در کودکی پیانو می‌نواختند اما به دلیل قدرت انگشت‌هایشان مجبور شدند، بین بسکتبال و نواختن پیانو یکی را انتخاب کنند و وارد مسیر ورزشی شدند.

مهران مدیری با پرسش اینکه شما در بسکتبال باندبازی دارید، وارد بخشی دیگر از سوالات شد و در ادامه صمد نیکخواه بهرامی عنوان کرد: در واقع بسکتبال به دلیل شفافیتی که دارد، واقعا تا به امروز باند نداشتیم و همین جزو یکی از عوامل موفق این ورزش بوده. اما مردم ما این دست سوالات را دوست دارند و به دنبال حاشیه و ایجاد چالش هستند. اصلا تا به امروز به خاطر شفافیتی که در بسکتبال حاکم است، باند وجود نداشته است.

 

نیکخواه بهرامی درخصوص زندگی شخصی و ازدواجش بیان کرد: همسرم که مدیر تیم ملی اسکواش بانوان ایران است، همسایه ما بود و روز چهارشنبه سوری با هم آشنا شدیم و بعدها ازدواج کردیم که ماحصل این ازدواج یک دختر 5 ساله است.

وی با بیان اینکه ازدواج باعث موفقیت روزافزون من در ورزش شد، توضیح داد: ازدواج و بازتاب آن در زندگی‌ام بی تاثیر نبوده است. به نوعی آدم بعد از ازدواج هدفمندتر می‌شود و فقط مسئولیت خودش را ندارد و همین مولفه مسئولیت پذیری و آرامش موفقیت من را در ورزش چند برابر کرد.

 

همچنین در پایان با اعطای لباس قهرمانی خودش به همراه امضای تمام بازیکن‌ها به موزه «دورهمی» اظهار داشت: من خیلی فعالم و نمی‌توانم یک جا ساکن باشم و دوست دارم همیشه کاری را انجام بدهم و آرزو دارم که همیشه فعال باشم و در تکاپو.

مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» پس از پایان گفتگوی مهران مدیری، آخرین اپیزود نمایشی خود را با گروه کامل بازیگری الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، سیامک انصاری، رامین ناصر نصیر، سروش جمشیدی، لیلا ایرانی، مهران رنج بر، امیر جنانی به روی صحنه برد و مدیری این برنامه را با تعاریفی از تفاهمنامه‌های سیاسی بین کشورها و مد شدن خواهرخواندگی در قراردادهای فی‌مابین به پایان برد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------