آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رامین ناصرنصیر: حال‌وهوای نمایش‌های «دورهمی» عوض نمی‌شود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامین ناصرنصیر

رامین ناصرنصیر که آخرین‌ بار او را در سریال «شهرزاد» دیدیم؛ به تازگی به گروه «دورهمی» پیوسته است.

 او درباره حضورش در این برنامه به «صبا» گفت: چندی است به برنامه «دورهمی» پیوسته‌ام که نتیجه این حضور قرار است از فردا شب پخش شود. با توجه به تغییراتی که در نمایش‌ها به‌وجود آمده است، سه نفر دیگر به این برنامه اضافه شده‌اند. برنامه «دورهمی» مخاطبان زیادی دارد و تماشاگران از آن استقبال کرده‌اند اما این‌که چه میزان از بخش نمایشی به تبعیت از کل برنامه خوب دیده شود، فعلا مشخص نیست ولی امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

ناصر نصیر در ادامه درباره جزییات بخش نمایشی جدید در برنامه «دورهمی» این طور توضیح داد: حال‌و‌هوای سری جدید بخش نمایشی با برنامه که در سری قبل پخش می‌شود؛ تفاوت عمده‌ای ندارد ولی طرح و داستان دیگری دارد. داستان از این قرار است که چند نفر خانه‌ای را به اشتراک اجاره کرده‌اند و هر کدام در گوشه‌ای از خانه زندگی می‌کنند و هر کس درگیر زندگی خودش است. البته بازیگران سری جدید بخش نمایش همان بازیگران قبلی هستند و -بجز شقایق دهقان که حذف شده است- چند بازیگر دیگر از جمله خود من، سروش جمشیدی و لیلا ایرانی که تازه به این تیم اضافه شده‌ایم.

این بازیگر درباره همکاری دیرینه‌اش با مهران مدیری گفت: سابقه همکاری من با مهران مدیری به سال‌های قبل بر می‌گردد و چندین سال است که همدیگر را می شناسیم و به روحیه و شگردهای هم آشنا هستیم اما این شکل از کار که بداهه در آن خیلی مهم است؛ سختی‌های خاص خودش را دارد بخصوص در برنامه «دورهمی» که چیزی بین کار تلویزیونی و اجرای صحنه‌ای است. این برای من تجربه جدیدی است. البته تئاتر و تلویزیون را جدا از هم کار می‌کنم و این حالت بینابینی برایم تجربه جدیدی بود. این کار حتی از تئاتر هم به‌گونه‌ای جذاب‌تر است زیرا در حین کار نفس تماشاگر را احساس می‌کنیم و مهم‌تر این‌که قبل از پخش شدن کار از تلویزیون، می‌توانید باز‌خوردهای مخاطبان را بگیرید و این آزمایش‌های کوچکی محسوب می‌شود که با تماشاگر محدودتری، این عکس‌العمل‌ها را دریافت می‌کنیم و بر اساس بازخوردهایی که همان لحظه از تماشاگر دیده‌ایم؛ امکان اصلاح سریع‌تری را می‌توانیم داشته باشیم.

رامین ناصر نصیر یک نمایش درام به نام «مجلس ضربت زدن» به قلم بهرام بیضایی و به کارگردانی محمد رحمانیان دارد که از شب گذشته آغاز شده و تا بیست و پنج تیر ماه در سالن اصلی تئاتر شهر ادامه خواهد داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------