آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پروین‌حسینی: ساخت قسمت دوم«من سالوادور نیستم» در اولویت نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیر پروین‌حسینی از آخرین وضعیت اکران خارج از کشور فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» خبر داد.

صبا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من سالوادورنیستم» با اعلام اینکه اکران خارج از کشور این اثر به صورت کامل اجرا نشده است به خبرنگار صبا گفت: به‌زودی دور جدید اکران این اثر در کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به ساخت قسمت دوم «من سالوادورنیستم‌»، بیان کرد: فعلا به این مسئله فکر نمی‌کنیم، بیشتر تمرکز خود را بر روی اکران خارج از کشور «من سالوادور نیستم» گذاشته‌ایم، پس از گذران برنامه‌های اکران این فیلم، برای ساخت قسمت دوم این اثر سینمایی، با دیگر سازندگان این اثر صحبت خواهیم کرد.

«من سالوادورنیستم » پنجمین فیلم سینمایی منوچهر هادی به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب‌پور و امیر پروین‌حسینی است که به لحاظ پروداکشن در ژانر کمدی یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمای ایران به حساب می‌آید.

۸۰ درصد از فیلمبرداری فیلم برزیل صورت گرفته و رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران اصلی آن هستند. حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال ۱۹۹۹ در این فیلم سینمایی یکی از نکات قابل توجه اثر است.

مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان از کارگردان: منوچهر هادی، نویسنده: رضا مقصودی،مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری آذر، صدابردار: غلامرضا دوزنده زنوزی،طراحان گریم: امید گل زاده،- آرزو حلاجی،طراحی صحنه و لباس: محسن غلامی، تدوین: حسن ایوبی، تدارکات برزیل: مونیزی،مشاور زبان: دکتر مریم رحیمی، مهندس امیر رحیمی، تهیه‌کننده: منصور سهراب‌پور و سید امیر پروین‌حسینی نام برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------