گلایه‌های بازیکنان استقلال از شرایط نامساعد مالی / قول رامبد جوان به پرسپولیسی‌ها



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

شب گذشته، بازیکن‌های استقلال در دورهمی برنامه «خندوانه» از شرایط نامساعد مالی فدراسیون فوتبال گفتند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛ «خندوانه» در شب گذشته در ابتدا با اجرای بیژن بنفشه خواه به روی آنتن رفت و سپس بعد از سلام و احوالپرسی با حضار داخل در استودیو، از رامبد جوان برای حضور در صحنه «خندوانه» دعوت کرد که بلافاصله رامبد به همراه شاه حسینی و دانیال وارد صحنه شدند و بعد از سلام و خوشامدگویی به مهمان‌های حاضر در جمع به بازی پرداختند و سپس بیژن بنفشه خواه با تعریف خاطره ای از سفر به همراه پدرش برنامه را ترک کرد.

در ادامه بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای مجری برنامه «خندوانه» از حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال دعوت کرد و بعد از گپ و گفتی کوتاه با این فوتبالیست از وی خواست تا نفر دوم هاشم بیک زاده را به «خندوانه» دعوت کند و سپس در ادامه مهدی امیرآبادی و آرش برهانی آقای گل استقلال را به عنوان مهمان های برنامه به صحنه «خندوانه» دعوت کرد.

عمران‌زاده، بیک زاده، برهانی و امیرآبادی به ترتیب برای ادامه گفتگو با رامبد جوان به روی پله‌های صحنه نشستند و از خاطرات شیرین و بامزه روزهای بازی در تیم استقلال گفتند و سپس با تقسیم در دو گروه دو نفره پانتومیم اجرا کردند.

بعد از پخش گزارشی کوتاه از زمین‌های زراعت رامبد جوان به قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران با بازی خداداد عزیزی، علی دایی و بازیکن های پیشکسوت اشاره کرد و در خصوص عدم موفقیت و یا کمرنگ شدن قهرمانی فوتبال در دهه های اخیر جویا شد.

آرش برهانی با بیان اینکه در آن زمان تمام بازیکن‌های ما لژیونر بودند و در تیم های اروپایی بازی می کردند، اظهار داشت: بازیکن های آن زمان تکرار نداشتند و دلیل آن هم نبود یک پایه و اساس خوب برای فوتبال است. خداداد عزیزی و یا دیگر دوستان استعداد این رشته را داشتند و از ابتدا اصولی و پایه کار کردند.

وی با اشاره به اینکه در ایران بازیکن ها، پولی در قبال بازی دریافت نمی کنند گفت: در قطر هر بازیکن 3 میلیون دلار دریافت می‌کند و اصلا نمی شود با دریافتی ایران، به انضمام مالیات و جریمه‌ها مقایسه کرد.

در ادامه هاشم بیک‌زاده عنوان کرد: من همچنان چند سالی می‌شود که از باشگاه استقلال طلبکارم.

پس از بیان خواسته‌ها و دردهای فوتبالی مهمان‌ها هر کدام به تعدادی که توانست روپایی زدند و دست آخر هر کدامشان با بیان حرفشان به مسئولان و جوان‌های کشور در خصوص رسیدگی به فوتبال توضیح دادند.

مهدی امیرآبادی در پایان خاظرنشان کرد: جوانان اگر واقعا علاقه زیادی به فوتبال و یا هر ورزش دیگری دارند، اصل اساسی موفقیت تمرین، پشتکار و دعای خیر پدر و مادر است. مسئولان هم البته باید امکانات لازم را فرهم کنند. امیدوارم به زودی به جام جهانی راه پیدا کنیم.

آرش برهانی تاکید کرد: دوست دارم همه جوان‌هایی که در کشور من زندگی می‌کنند، در هر زمینه‌ای که استعداد دارند موفق باشند و از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که بیشتر به بازیکن‌ها توجه کند و همانطور که به حق و حقوق باشگاه‌ها می پردازد، حق و حقوق و اعتراضات ما را هم لحاظ کند. متاسفانه ما در ایران اتحادیه ای نداریم که بازیکن ها تشکیل بدهند و وجود و جمع کردن بچه ها هم برای تشکیل این اتحادیه کار بسیار سختی است.

هاشم بیک زاده در ادامه صحبت‌های برهانی توضیح داد: باید یک آکادمی وجود داشته باشد که بچه‌های ما از زیر پایه کار کنند. ای کاش به این نقطه برسیم که از پول همین مالیات ها و جریمه‌هایی که از ما میگیرند، خرج ساخت آکادمی و تدریس فوتبال برای بچه ها باشیم.

همچنین حنیف عمران زاده در پایان تصریح کرد: این روزها زمان مناسبی برای مدرسه فوتبال است و جوان‌ترها و خانواده‌ها حواسشان باشد که گول جذب مالی باشگاه‌ها را نخورند و همانطور که همه دوستان گفتند باید بگویم که کاش مدیران فوتبالی ما خاک خورده های همین عرصه بودند و کمی بیشتر و بهتر به پیشکسوتان عرصه فوتبال احترام می گذاشتیم و رسیدگی می کردیم.

رامبد جوان در «خندوانه» شب گذشته به عنوان حسن ختام این برنامه گفت: من اصلا از فوتبال و حاشیه های این بازی اطلاعی ندارم اما از نگاه‌های اجتماعی می دانم که هر بازی برای هر فردی جنبه روانی دارد و به نوعی انرژی خود را تخلیه می کند، اما اگر این دوقطبی بودن پیروزی و استقلال جمع شود و بقیه تیم ها هم جایی برای عرض اندام داشته باشند، توازن و تعادل بهتری در فوتبال ما برقرار می شود و هر تیمی هواداران خودش را پیدا می کند. و قول می‌دهیم خندوانه در شب های آتی میزبان پرسپولیسی ها و همه تیم های فوتبال باشد تا همه را در برنامه خندوانه دعوت کرده باشیم.
 
شاد باشید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------